کد خبر : 1413951 | 17 اردیبهشت 1396 ساعت 08:29 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت از تبانی غیرحرفه‌ای است

زادمهر: پرسپولیس با تدبیر برانکو صعود می‌کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس با تدبیر فنی برانکو می‌تواند با شکست الوحده امارات صعود کند.

زادمهر: پرسپولیس با تدبیر برانکو صعود می‌کند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد زادمهر در مورد بازی روز دوشنبه پرسپولیس ایران و الوحده امارات گفت: پرسپولیس در بازی مقابل الهلال هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. آن مسابقه مساوی شد اما با تدبیر فنی برانکو پرسپولیس حاکم توپ و میدان بود و قطعا روز دوشنبه هم با تدبیر سرمربی و حمایت هواداران پرسپولیس می‌تواند تیم الوحده را شکست بدهد و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. شیرینی قهرمانی با صعود آسیایی زیباتر و دلچسب‌تر خواهد بود. 

 

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس انگیزه فراوانی برای این مسابقه دارند و حضور هواداران در ورزشگاه آزادی هم یک امتیاز مثبت برای پرسپولیس و بازیکنانش محسوب می‌شود. پرسپولیس یکبار در جام حذفی اشتباه کرد و اکنون دیگر زمان اشتباه کردن نیست. همه چیز دست پرسپولیس است. قطعا بازیکنان تیم خودشان را از نظر فکری، روحی و روانی هم برای این بازی مهم آماده کرده‌اند.

 

زادمهر در مورد اینکه با توجه به تقابل الهلال عربستان و الریان قطر، پرسپولیس چند درصد شانس صعود دارد، اظهار داشت: پرسپولیس اول باید در این مسابقه پیروز شود. فکر تبانی هم کاملا غیرحرفه‌ای است. همانطور که پزشکان برای درمان بیماران قسم می‌خورند و کاری به ملیت و نژاد بیمار خود ندارند فوتبالیست‌ها و ورزشکاران نیز آدم‌های شریفی هستند که با تمام توان در دنیای حرفه‌ای بازی خواهند کرد. بنابراین نباید فکر کرد که الهلال و الریان تبانی می‌کنند زیرا دلیلی برای این کار وجود ندارد.

 

عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه برخی به برانکو اتهام تبانی می‌زنند که چرا مقابل سیاه جامگان از تیم اصلی‌اش استفاده نکرده گفت: این نگاه کاملا غیرحرفه‌ای است. بازیکنان پرسپولیس در بازی آخر انگیزه کافی نداشتند ضمن اینکه پرسپولیس بعد از قهرمانی در سه بازی آخرش می‌توانست با ترکیب اصلی بازی نکند اما در این بازی سرمربی به فکر لیگ قهرمانان آسیا بود.

دیدگاه‌ها