کد خبر : 1413964 | 17 اردیبهشت 1396 ساعت 10:04 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان با جوانان به لیگ برتر برمی گردد

عالمی: تنها موفقیت استقلال نایب قهرمانی نبود

تیم محبوب انزلی باز هم نتوانست به لیگ برتر بازگردد و با چند نتیجه ناامید کننده در هفته پایانی از بازگشت به سطح اول باشگاهی ایران بازماند.

عالمی: تنها موفقیت استقلال نایب قهرمانی نبود

به گزارش "ورزش سه"، ملوان امیدوار بود با تغییر نسل و اعتماد به جوانانی که در این فصل معرفی کرد دوباره به لیگ برتر بازگردد اما چند نتیجه ناامید کننده در هفته های پایانی مانع این اتفاق شد. ایمان عالمی پیشکسوت سابق استقلال و مربی انزلی چی ها دلیل این ناکامی را اشتباهاتی دانست که جوانان کم تجربه ملوان مرتکب شدند.

 

 
استحقاق لیگ برتری شدن را داشتیم
با توجه به مشکلاتی که در لیگ فرسایشی دسته اول وجود داشت ملوان تا روز پایانی مسابقات شانس صعود به لیگ برتر را داشت اما روی برخی اشتباهات فردی و بدشانسی ما از رسیدن به این مهم بازماندیم و هنوز هم در شوک این اتفاق قرار داریم چون انصافا مستحق ترین تیم بودیم و باید جزو دو تیم برتر قرار می گرفتیم.

 


شرمنده طرفداران ملوان هستیم
در مسیر بازگرداندن تیم به لیگ برتر لازم بود از همان ابتدا تصمیمات مهمی اتخاذ شود که با درایت سرمربی و کادر مدیریتی باشگاه این تصمیمات عملی شد و مهمترین آن نیز جوانگرایی به معنای واقعی بود که به خوبی اجرا شد. در این راه همه همکاری کردند از باشگاه گرفته تا هواداران که باید برای جوانگرایی تاوان می دادند. طرفدارانی که عاشق تیم ملوان هستند و ما در پایان تنها شرمنده آنها شدیم.

 


ملوان با جوانانش به لیگ برتر برمی گردد
 در این مسیر پر از فراز و نشیب اتفاقات تلخ و شیرینی وجود داشت. امسال تصمیماتی ریشه ای گرفته شد که طبعاً بهایی برای این مهم باید می دادیم و دیدید که دادیم از جمله نشستن پای جوانانی که برای باتجربه شدن نیاز بود اشتباه کنند و ما هم تاوان این اشتباهات را دادیم اما شک نداریم همین جوانان حالا برای سال ها ملوان را بیمه خواهند کرد و سال بعد زمینه آمدن به لیگ برتر را فراهم می کنند. 

 


استقلال دو چهره متفاوت داشت
استقلال در لیگ دو چهره متفاوت داشت. فصل را با فراز و نشیب های نیم فصل نخست آغاز کرد که ضربه های جبران ناپذیری به تیم زد اما با درایت کادر فنی و خواست خدا این رویه در نیم فصل دوم تغییر کرد. اعتماد به جوانان و کنار گذاشتن رودربایستی های معمول چهره استقلال را در نیم فصل دوم تغییر داد و ما تفاوت را با جوانان پرنشاط، باانگیزه،جاه طلب و با برنامه دیدیم که نتیجه آن نیز موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود.

 


تنها موفقیت استقلال نایب قهرمانی نبود
به نظرم بیشتر از نایب قهرمانی باید به موفقیت بزرگ تر استقلال و مربیانش توجه کنیم. آن هم کشف جوان های مستعد و آینده دار در این تیم بود، بازیکنانی که سال ها می توانند موفقیت این تیم در رقابت های داخلی و آسیایی را بیمه کند. باشگاه مدت ها بود نتوانسته بود چنین تیم جوان و پوست انداخته ای دراختیار داشته باشد اما علیرضا منصوریان و دستیارانش این کار بزرگ را انجام دادند که به اعتقاد من موفقیتی بزرگ تر از نایب قهرمانی در لیگ برتر بود.

دیدگاه‌ها