کد خبر : 1413972 | 17 اردیبهشت 1396 ساعت 10:39 | 182K بازدید | 0 دیدگاه

توافق پرسپولیس با ستاره نیجریه‌ای کی اتفاق افتاد؟

علت اعلام‌ قرارداد منشا و پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با مذاکره و توافق با دو ستاره اسبق تیم های سپاهان و پیکان درست مثل سال گذشته حرکت موفق خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرد.

علت اعلام‌ قرارداد منشا و پرسپولیس

به گژارش "ورزش سه"، این اتفاق در شرایطی رخ داد که از صبح دیروز شایعاتی درباره پیوستن گادوین منشا مهاجم سابق پیکان به پرسپولیس وجود داشت و بنا به اخبار رسیده مسوولان  دو تیم مهم دیگر فوتبال ایران نیز در پی صید وی بودند.


پرسپولیس پس از مذاکره با شجاع خلیل زاده بدون عقد قرارداد این مدافع شمالی را به استراحت فرستاد اما موضوع منشا برای سرخپوشان کاملا متفاوت بود. منشا که ظاهرا عقد قرارداد با وی به بعد از بازی پرسپولیس مقابل پیکان برمی گشت  در پایان فصل با پیشنهادهایی جدیدتر و سنگین تری مواجه شده که مبلغ پرداختی پرسپولیس را تحت تاثیر قرار می دهد اما توافق نامه ای که بین طرفین امضا شده مانع از این می شود که منشا پیشنهادهای تازه را بپذیرد. این حرکت هوشمندانه از سوی مدیران پرسپولیس در نهایت آنها را برآن داشت عصر دیروز ماجرای توافق با این مهاجم نیجریه ای را اعلام کنند تا دو باشگاه رقیب از تماس و وسوسه کردن این مهاجم دست بردارند.


پرسپولیس احتمالا روز سه شنبه با شجاع خلیل زاده قرارداد خواهد بست و منشا نیز به گفته ترکاشوند مدیرنقل و انتقالات سرخپوشان در روزهای آینده برای انجام تشریفات به باشگاه پرسپولیس خواهد آمد.


پرسپولیس که خود را آماده حضوری بهتر در رقابت های فصل آینده و لیگ قهرمانان آسیا می کند با این دو انتقال هواداران خود را بیشتر به داشتن تیمی قدرتمندتر از تیم امسال امیدوار کرده است.

دیدگاه‌ها