کد خبر : 1414180 | 18 اردیبهشت 1396 ساعت 09:13 | 51.3K بازدید | 0 دیدگاه

افتخارات تکرار نشدنی برای ملی پوشان ساحلی 

عنوان بهترین گلر و بهترین بازیکن به ایرانی‌ها رسید

عنوان سومی جام جهانی تنها افتخاری نبود که به تیم ملی ساحلی ایران رسید بلکه دو تن از ملی پوشان هم عناوین فردی را درو کردند.

عنوان بهترین گلر و بهترین بازیکن به ایرانی‌ها رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ساحلی ایران برای اولین بار در تاریخ توانست با برتری قاطع مقابل ایتالیا به عنوان سومی جام جهانی 2017 رسیده و نام خود را به عنوان یکی از قطب های اصلی این رشته ورزشی پرطرفدار در دنیا به ثبت برساند.


قهرمان آسیا و تیم سوم جام جهانی 2017 در حالی همه نگاه ها را به خود معطوف کرد که در بخش فردی نیز دو تن از ملی پوشان توانستند عناوین را به سود کاروان ایران درو کرده و بیشتر از قبل نام خود را بر سر زبان ها بیندازند. محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان با ارزش ترین و بهترین بازیکن این دوره از رقابتها معرفی و توپ طلای جام جهانی فوتبال از سوی مسئولان به کاپیتان اهدا شد.احمدزاده جایزه سومین آقای گل جام جهانی 2017 را نیز دریافت کرد.

 

1197946


در مراسم اهدای جوایز جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 باهاما همچنین سید پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان برترین دروازه بان جام معرفی و جایزه ویژه دستکش طلا از سوی مسئولان برگزاری رقابتهای جام جهانی به او اهدا شد تا به این ترتیب ایرانی ها تورنمنتی رویایی را سپری کنند.

 

1197947

دیدگاه‌ها