کد خبر : 1414578 | 19 اردیبهشت 1396 ساعت 15:19 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد شایسته به اتمام رسید؛

تجربه ناموفق اولین افغانستانی لیگ برتر

فیصل شایسته بازیکن افغانستانی تیم پیکان که به عنوان اولین بازیکن کشور همسایه به لیگ ایران وارد شد در نیم فصل حضور خود در این تیم نتوانست شایستگی هایش را به اثبات برساند.

تجربه ناموفق اولین افغانستانی لیگ برتر 

به گزارش "ورزش سه"، فیصل شایسته کاپیتان تیم ملی افغانستان در پنجره زمستانی رقابت های لیگ برتر به تیم پیکان وارد شد و مجید جلالی امیدوار بود تا بتواند هم از خصوصیات فنی او برای بهبود روند تیمش بهره ببرد و هم تماشاگران افغانستانی که در ایران کم هم نیستند را به ورزشگاه شهدای شهر قدس بکشاند. البته هواداران افغان تا حدودی از بازی های کاپیتان تیم ملی خود استقبال کردند ولی مجید جلالی از لحاظ فنی نتوانست زیاد از این بازیکن استفاده کند، چرا که بازیکنان اصلی پیکان نمایش خوبی در این فصل داشتند و فقط چند دقیقه در مقابل استقلال خوزستان این بازیکن فرصت حضور در زمین را پیدا کرد.


حمید مطهری مربی تیم پیکان در مورد آینده فیصل شایسته و اینکه آیا این بازیکن توانسته انتظارات کادر فنی پیکان را برآورده کند، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: « فیصل واقعا از لحاظ اخلاقی خوب است و فنی هم شرایط خوبی دارد و شکل خاص خودش را گرفته است. بعد از اینکه تکلیف ادامه همکاری ما با پیکان مشخص شود می توانیم در مورد بازیکنان فصل آینده و همینطور فیصل که بازیکن بسیار با اخلاقی است، صحبت کنیم و تصمیم بگیریم.»

دیدگاه‌ها