کد خبر : 1414791 | 20 اردیبهشت 1396 ساعت 11:00 | 15.1K بازدید | 4 دیدگاه

تبریز دومین جام تاریخ را می خواهد

فینال تراکتور - نفت؛ اینبار سپاهانی در کار نیست!

تراکتورسازی در شرایطی برای کسب دومین جام تاریخ خود تلاش می کند که دیگر در مصاف فینال با نفت تهران رقیب سوم را پشت سر خود احساس نمی کند!

فینال تراکتور - نفت؛ اینبار سپاهانی در کار نیست!

به گزارش "ورزش‌سه"، 25 بهمن 92 تا ابد در ذهن هواداران پرشور تراکتورسازی باقی می ماند؛ روزی که تونی اولیویرا و شاگردان پرغرورش تاریخ سازی کردند و نخستین جام را برای تراکتورسازی به ارمغان آوردند. جام حذفی آن سال برای تراکتور اهمیت بسیار ویژه ای داشت؛ تیمی که چند سالی بیشتر نیست به لیگ برتر برگشته اما با پتانسیل بالا خود را میان مدعیان مطرح کرده و بعد از کسب نخستین جام همواره مدعی قهرمانی های بعدی بوده است.


حالا حدود 3.5 سال از کسب اولین جام تاریخ تراکتورسازی در فوتبال ایران می گذرد و سرخپوشان دیار ستارخان برای کسب دومین جام و باز هم جام حذفی تلاش می کنند. تراکتورسازی فردا مقابل نفت با هدف کسب جام قهرمانی به میدان می رود و هوادارانش نیز بسیار به این مهم امیدوارند.


بازی تراکتورسازی و نفت در فینال جام حذفی تداعی گر اتفاقات روز پایانی لیگ چهاردهم است؛ 23 اردیبهشت 94 در روزی که تبریز مهیای برپایی جشن قهرمانی لیگ برتر بود تراکتور مقابل نفت قرار گرفت؛ آن روز اما انگار همه چیز دست به دست هم داده بود تا تراکتورسازی قهرمان نشود. اگرچه هواداران جشن قهرمانی گرفتند(!) اما جام را کیلومترها دورتر در اصفهان سپاهان بالای سر برد. آن هم در حالی که تراکتورسازی و نفت تهران مدعیان اصلی قهرمانی بودند اما تساوی 3 بر 3 که البته با اشتباهات داور بازی رقم خورد، جام را به سپاهانی ها تقدیم کرد. 


حالا تاریخ بعد از دو سال تکرار شده و تراکتور در یک فینال دیگر مقابل نفت تهران قرار می گیرد. با این تفاوت که این فینال در حذفی است و البته ورزشگاه یادگار تبریز میزبانش نیست. از همه مهم تر اینکه رقیب سومی به نام سپاهان وجود ندارد تا جام را از تراکتور ونفت برباید. حالا همه چیز در 90 یا 120 دقیقه فردا مشخص می شود و تراکتور می داند همه چیز دست خودش است. برد در بازی فینال حذفی دومین جام تاریخ تراکتورسازی را در فوتبال ایران به ارمغان می آورد و اینبار با امیر قلعه نویی این مهم حاصل می شود.

دیدگاه‌ها