کد خبر : 1414800 | 20 اردیبهشت 1396 ساعت 11:23 | 132.1K بازدید | 2 دیدگاه

التعاون: داور سر ما را برید 

جنجال و دخالت پلیس در بازی استقلال - التعاون

صحنه ی مشکوک به پنالتی در محوطه ی جریمه استقلال باعث شد تا بازی روز سه شنبه به جنجال کشیده شود.

جنجال و دخالت پلیس در بازی استقلال - التعاون

به گزارش "ورزش سه"، صحنه ی برخورد توپ با دست علی قربانی در محوطه جریمه استقلال برابر التعاون در ابتدای نیمه ی دوم مسابقه در پایان بازی باعث ایجاد جنجال های زیادی شد.
سانتر بازیکنان التعاون از چپ خط دفاع استقلال بعد از برخورد به دست علی قربانی راهی کرنر شد اما داور سریلانکایی در این صحنه خطای بازیکن التعاون روی قربانی را تشخیص داد. داور مسابقه عقیده داشت که در این صحنه بازیکن التعاون قربانی را روی هوا شارژ کرده و قبل از وقوع صحنه ی برخورد توپ با دست، خطا روی بازیکن استقلال انجام شده بود.

 

1198482


تصمیمی که البته خیلی با استقبال بازیکنان و نیمکت نشینین التعاون رو به رو نشد تا در چند مرحله شاهد اعتراض آنها به تیم داوری باشیم. بازیکنان زرد پوش بعد از این صحنه به سمت داور مسابقه هجوم آوردند تا بازی برای لحظاتی به جنجال کشیده شود اما داور مسابقه این جنجال را با کارت زرد به السیاری به پایان رساند. زرد پوشان التعاون عقیده داشتند که داور باید ضمن اعلام پنالتی، علی قربانی را با کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج می کرد.


در پایان مسابقه اما اعتراضات کادرفنی و مدیر تیم التعاون پس از شکست شدت گرفت. سرپرست تیم فوتبال التعاون پس از پایان بازی وارد زمین مسابقه شد و به شدت نسبت به داور سریلانکایی اعتراض کرد. این اعتراضات به بحث میان تیم داوری و مدیر تیم التعاون کشیده شد تا در نهایت با دخالت پلیس این موضوع خاتمه پیدا کند.

 

1198483


گومز پرتغالی سرمربی التعاون در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال نیز داور مسابقه را عامل شکست برابر استقلال معرفی کرد و حملات زیادی را به تیم داوری ترتیب داد.


این اتفاقات در حالی رخ داد که در دیدار سه شنبه استقلال برابر التعاون، گل اول التعاون روی خطای 6 ثانیه مهدی رحمتی اعلام شد که کمتر از سوی داوران اعلام می شود. همچنین بازیکنان استقلال در نیمه اول گلی را به ثمر رساندند که داور مسابقه این گل را مردود اعلام کرد اما تصاویر تلویزیونی نشان می داد که کمک داور در اعلام آفساید اشتباه کرده است.


التعاون در نهایت با قبول شکست برابر استقلال با 5 امتیاز در رده سوم گروه یک مسابقات باقی ماند و استقلال موفق شد با 11 امتیاز راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

دیدگاه‌ها