کد خبر : 1415346 | 23 اردیبهشت 1396 ساعت 10:12 | 40.4K بازدید | 1 دیدگاه

جام قهرمانی روی سکوهای خرمشهر ماند

یاتماز تراکتور پرچمی(عکس)

هواداران تیم تراکتورسازی دست خالی از خرمشهر کیلومترها را طی کردند تا به تبریز برسند.

یاتماز تراکتور پرچمی(عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، مشکلاتی که در این فصل بر سر راه تراکتورسازی قرار گرفت و این تیم را از قهرمانی در لیگ برتر دور کرد، باعث شد تا همه امیدهای هواداران پرشور تراکتور به جام حذفی باشد. مسابقه ای که می توانست در پایان آن دومین قهرمانی تاریخ تراکتورسازی در فوتبال ایران حاصل شود و فصل با خوبی تمام شود. از این رو هواداران زیادی از تبریز و شهرهای دیگر با سختی های فراوان خود را برای تماشای فینال در خرمشهر به این شهر رساندند.

 

1198981


حدود 5 اتوبوس هوادار از تبریز راهی خرمشهر شده بود، برخی هواداران به صورت شخصی با پرواز خود را به خرمشهر رساندند و از طرف دیگر برخی هواداران بومی در آبادان به جمع آنها پیوستند. این هواداران آمده بودند تا قهرمانی تیمشان را جشن بگیرند و حتی یک جام قهرمانی نمادین و فیک نیز همراه خود داشتند. جامی که روی سکوها در طول نود دقیقه بارها بالای سر رفت اما در پایان روی سکو ماند و چیزی جز اشک و حسرت برای آنها نبود.


وقتی سوت پایان مسابقه زده شد، پرشورها بهت زده به اتفاقات داخل زمین، به گریه های بازیکنان، به شادی بی حد و حصر نفتی ها و به آینده شان نگاه می کردند. همه رویاهای این هواداران نقش بر آب شده بود و حالا باید با اتوبوس کیلومتر را سپری کنند تا بعد از ساعت ها به تبریز برسند.

 

1198980


پرشورها اگرچه از شرایط تیمشان در فصلی که گذشت بسیار ناراحت هستند ولی قطعا از تیم خود دست نمی کشند. آنها هنوز حسرت اتفاقات فصل شانزدهم را می خورند اما برای فصل بعد با وجود کمبودهای موجود نقشه ها دارند و با نگاه به آینده کارشان را دنبال می کنند.

دیدگاه‌ها