کد خبر : 1415347 | 23 اردیبهشت 1396 ساعت 10:14 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمدی‌نژاد‌: نمی‌دانیم می‌مانیم یا می‌رویم

مدافع تیم فوتبال نفت‌تهران می گوید اگر مسئولین وعده هایشان را عملی می کردند نفت در لیگ‌برتر هم می‌توانست مدعی باشد.

حمدی‌نژاد‌: نمی‌دانیم می‌مانیم یا می‌رویم 

به گزارش "ورزش سه"، وحید حمدی‌نژاد‌ با وجود قهرمانی این تیم در رقابت‌های جام‌حذفی صحبت‌هایش را با گلایه از مسئولین باشگاه آغاز کرد: نفت با حضور بهترین‌ها در کادرفنی و بازیکنان این تیم پتانسیل کسب رتبه خوب در لیگ را دارا بود. اما متاسفانه مسئولین باشگاه با وعده و وعیدهای پوشالی ما را از شرایط خوب دور کردند. ما به جز قهرمانی در جام‌حذفی می‌توانستیم در لیگ‌برتر هم رتبه خوبی کسب کنیم که متاسفانه اوضاع مالی تیم امسال روی نتایج تیم تاثیرگذار شد.


وی در ادامه گفت: اگر غیرت و تعصب بچه‌ها نبود، یکدلی و همدلی مجموعه تیمی را نداشتیم و درایت و ایجاد شرایط مناسب روحی روانی از سوی کادرفنی علی‌الخصوص دایی نبود شاید امروز قهرمان جام‌حذفی هم نمی‌شدیم. بازیکنان با وجود آنکه از ابتدای فصل شرایط مناسبی نداشتنداما منافع تیمی را به منافع شخصی ارجح دانستند و اجازه ندادند این رویدادها آنها را از هدف اصلی‌شان دور کند و هرچه در توان داشتند هم در رقابت‌های برتر و هم حذفی گذاشتند که با کسب جام قهرمانی در حذفی مزد زحماتشان را گرفتند.


بازیکنان نفت با صعود به فینال جام‌حذفی و پیش از پایان یافتن رقابت‌های لیگ‌برتر اعلام کرده بودند تصمیم دارند لیگ را در رتبه‌ای خوب به پایان برسانند تا اگر نتوانستند تراکتور را شکست بدهند سهمیه آسیایی را  در لیگ‌برتر کسب کنند؛ این بدان دلیل نبود که نفتی‌ها پیش‌بینی شکست تراکتور را نمی‌کردند، مدافع نفت در پاسخ به این سوال می گوید: خیر؛ به هیچ عنوان چنین نبوده؛ ما می‌خواستیم با رتبه‌ خوبی که در لیگ‌برتر به دست می‌آوریم با انگیزه مقابل تراکتور حاضر شویم و می‌دانستیم انگیزه‌مان با رتبه‌ای مناسب در لیگ چند برابر می‌شود.


حمدی‌نژاد‌ در خصوص آنکه نفت باتوجه به بازی هفته گذشته‌اش در لیگ‌برتر با تراکتور و تجربه شکست‌شان موجبات قهرمانی‌شان را فراهم آورد گفت: ما در آن بازی هم به قصد برد به میدان رفتیم و می‌خواستیم تاکتیک‌های فینال را در آن بازی تجربه کنیم  و موقعیت‌های زیادی را هم روی دروازه تبریزی‌ها  ایجاد کردیم که متاسفانه هیچ یک گل نشد اما این بازی باعث شد شناخت نسبی‌ای به تاکتیک تراکتورسازی پیدا کنیم که در این بازی برایمان موثر شد. ما خودمان را برای این دیدار سخت آماده کرده بودیم.


او درباره ماندن یا رفتنش در نفت می‌گوید: ما در طول این یک فصل زحمات زیادی برای این تیم کشیدیم اما متاسفانه این تیم هیچ چیزی اش مشخص نیست و تا زمانی شرایطش مشخص نشود نمی شود گفت می مانیم یا می رویم. فعلا بانک تمام حساب های من را به دلیل عدم پرداخت مالیات مسدود کرده، می خواهم بدانم وقتی دریافتی ای نداشتید چطور مالیات باید پرداخت شود. 


وی افزود: امیدوارم فدراسیون و مسئولین لیگ با توجه به حضور نفت در رقابت های آسیایی فکری به حال این تیم کنند تا این تیم شرایط سال گذشته را تجربه نکند.

دیدگاه‌ها