کد خبر : 1415403 | 23 اردیبهشت 1396 ساعت 13:24 | 63.3K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از امضای قرارداد کمالوند

کاپیتان گسترش فولاد به نفت آبادان پیوست

کاپیتان با تجربه تیم گسترش فولاد تبریز با عقد قراردادی امروز راهی نفت آبادان شد.

کاپیتان گسترش فولاد به نفت آبادان پیوست

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از حضور فراز کمالوند در نفت آبادان به عنوان سرمربی جدید این تیم، مرتضی اسدی، کاپیتان پیشین تیم گسترش فولاد که چند سال در تراکتورسازی نیز بازوبند کاپیتانی را بر دست داشت نیز راهی آبادان شد و قراردادی را با تیم نفت به امضا رساند.


اسدی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال را نیز در کارنامه دارد، یکی از مدافعان خوب فوتبال ایران در سال های گذشته بوده است. او در 6 سال اخیر بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی و گسترش فولاد را بر دست بسته و با پیراهن تیم سرخپوش تبریزی سابقه 3 دوره حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز دارد.

 


اسدی که از شاگردان کمالوند محسوب می شود، همواره یکی از بازیکنان مورد اعتماد این مربی بوده است و توانسته بازی های خوبی نیز انجام دهد. او مهره اصلی خط دفاع گسترش فولاد در لیگ شانزدهم نیز بود؛ خط دفاعی که بعد از پرسپولیس عنوان برترین خط دفاع را با کمترین گل خورده از آن خود کرد.


اسدی همواره رابطه خوبی نیز با کمالوند داشته و حالا بار دیگر در نفت آبادان کنار این مربی خواهد بود. با حضور اسدی در نفت آبادان پیش بینی می شود زمینه برای حضور بازیکنان بزرگ دیگری نیز در این تیم فراهم شود.

دیدگاه‌ها