کد خبر : 1415585 | 24 اردیبهشت 1396 ساعت 08:57 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

تمام بچه ها پیشنهاد خارجی دارند

احمدزاده: افتخار توپ طلا برای ایران است

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی می گوید که بازیکنان این تیم پس از درخشش در جام جهانی 2017 باهاما پیشنهاد خارجی دارند.

احمدزاده: افتخار توپ طلا برای ایران است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی پس از بازگشت به ایران در خصوص درخشش این تیم در جام جهانی باهاما گفت: این موفقیت را به ملت ایران تبریک می‌گویم و این افتخار آفرینی برای ورزش و فوتبال ساحلی است. قدرت فوتبال ساحلی را نشان دادیم و هدف مان در مسابقات قهرمانی بود که نشد اما خوشبختانه توانستیم روی سکو برویم.

 


وی افزود: سطح همه تیم‌هایی که به جام جهانی آمده بودند بالا بود و تیم ما هم کیفیت خوبی داشت. با این حال توانستیم با حمایت‌هایی که از ما شده با تدابیر کادرفنی به هدفی که داشتیم یعنی رفتن روی سکو دست پیدا کنیم.



کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص درخشش خودش و کسب توپ طلای مسابقات گفت: خدا را شکر می‌کنم و به دست آوردن این عنوان برای کشورم است. از این بابت خیلی خوشحالم، اما تلاش همه بچه‌ها بود و زحمت ها را آنها کشیدند تا به این افتخارات دست پیدا کنیم. رفتن روی سکو بیشترین خوشحالی را برای ما به ارمغان آورد.



احمدزاده درباره این که آیا بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی پیشنهاد خارجی دارند یا نه، خاطرنشان کرد: می‌توانم بگویم تمام بچه ها از تیم‌های روسیه ای، پرتغالی و اسپانیایی پیشنهاد دارد. تا ببینیم صلاح خدا چیست.
 

دیدگاه‌ها