کد خبر : 1415639 | 24 اردیبهشت 1396 ساعت 12:33 | 245.2K بازدید | 0 دیدگاه

5 خروجی احتمالی رئال مادرید در تابستان

روز خداحافظی 5 ستاره رئال با برنابئو

بازی امشب رئال مقابل سویا می تواند روز وداع 5 بازیکن رئال مادرید با هواداران باشد؛ ستاره هایی که جدایی چند تن از آنها برای هواداران، غم انگیز خواهد بود.

روز خداحافظی 5 ستاره رئال با برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آ.اس از 5 بازیکنی که احتمالا در تابستان رئال را ترک خواهند کرد رونمایی کرد. شرایط با زیدان برای بعضی بازیکنان به گونه ای پیش رفته که جایی در ترکیب برای خود نمی‌بینند و بهترین راه را جدایی از رئال می‌دانند. در زیر به بررسی این 5 نفر پرداخته ایم:

 

 

1184651

 

 

کیلور ناواس

چند ماه پیش رئال تصمیم گرفت که کار ناواس با رئال تمام شده و او در تابستان 2017 با ورود یک گلر جدید، از تیم جدا خواهد شد. بازیکنی که بیشترین شانس حضور در درون دروازه رئال برای فصل بعد را دارد، داوید دخیا است که رئال یک بار تا آستانه جذب او نیز پیش رفت.

ناواس در بیشتر مواقع مقصر گل های دریافتی رئال شناخته می‌شود و هواداران دل چندان خوشی از او ندارند. با این حال او اخیرا عملکرد خوبی داشته و نقش پررنگی در صعود رئال به فینال چمپیونزلیگ ایفا کرده است. ترجیح گلر کاستاریکایی ماندن در رئال است ولی بعید است که مسئولین باشگاه نیز با او موافق باشند.

 

1199200

 

 

کوئنترائو

 

مدافع پرتغالی آخرین روزهایش را در رئال سپری می‌کند. هر چند یک سال از قراردادش باقی مانده ولی خرید تئو هرناندس، بدین معنی است که رئال جانشین دیگری برای مارسلو در نظر گرفته و علاقه ای به ادامه همکاری با او ندارد. کوئنترائو امسال به ندرت بازی کرد و مصدومیت های متعددی گریبان گیرش بود. به علاوه در بازی هایی که به میدان رفت عملکرد بسیار ضعیفی داشت و مسئولین را از فروشش در پایان فصل مطمئن کرد. اسپورتینگ لیسبون جدی ترین گزینه او خواهد بود.

 

1199201

 

 

خامس رودریگس

درخشش چشمگیر آسنسیو، عملکرد خوب ایسکو و فقدان پست شماره 10 در سیستم 3-3-4 زیدان باعث شد تا خام کم کم از ترکیب رئال محو شود. باشگاه های بسیاری به دنبال جذب ستاره کلمبیایی هستند و مطمئنا او یکی از جذاب ترین گزینه های تابستان خواهد بود. با این حال، خود او می‌خواهد بجنگد و جایگاهی در تیم زیدان دست و پا کند. در بازی های اخیر، هر گاه که به او بازی رسیده درخشان ظاهر شده و توانسته یا گل بزند یا پاس گلی به ثبت برساند.

با این حال طبق ادعای مطبوعات کلمبیا، او با منچستریونایتد به توافق رسیده و فصل بعد در تیم مورینیو توپ خواهد زد.

 

 

1199198

 

 

موراتا

 

بدون شک موراتا جدی ترین گزینه جدایی از رئال مادرید در تابستان خواهد بود. پس از اینکه در تابستان گذشته زیدان قول نقشی پررنگ در تیم به او داد، ستاره اسپانیایی پیشنهادات زیادی را رد کرد ولی زیدان آنطور که باید به قولش عمل نکرد تا موراتا از شرایطش در رئال ناراضی باشد و انتظار می‌رود که با شروع نقل و انتقالات، شایعات جدایی او بیش از هر بازیکنی در رئال شنیده شود.

دو مشتری اصلی او چلسی و منچستریونایتد هستند. کونته مدت هاست به دنبال جذب اوست و در سوی دیگر، مورینیو که یکی از عوامل اصلی کشف موراتا بود نیز خواهان جذب شاگرد سابقش است.

 

1199197

 

 

ماریانو

 

ماریانو شروع خوبی در رئال داشت ولی فصل او به همان شروع خوب خلاصه شد. با حضور بنزما و موراتا، عملا جایی در ترکیب برای ماریانو وجود نخواهد داشت  و رئال قصد دارد او را در تابستان به صورت قرضی روانه تیم دیگری کند تا نیمکت نشینی های مداوم باعث افت او نشود.

دیدگاه‌ها