کد خبر : 1416040 | 26 اردیبهشت 1396 ساعت 10:52 | 53.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرونده ساموئل و پئیچ در انتظار ختم 

شکایت وکیل ایتالیایی پرونده استقلال به فیفا!

با وجود کناره گیری وکیل ایتالیایی مسئولان استقلال امیدوارند پرونده ی بازیکنان خارجی استقلال با صدور حکم پئیچ و پرداخت قسط سوم ساموئل بسته شود.

شکایت وکیل ایتالیایی پرونده استقلال به فیفا!

به گزارش "ورزش‌سه"، استقلال از جمله باشگاه هایی است که در فیفا پرونده های مفتوحی دارد اما در طول نیم فصل گذشته با پیگیری های مدیران این باشگاه، این پرونده کاهش پیدا کرده است.


با این وجود اما استقلالی ها هنوز در فیفا پرونده هایی دارند. پرونده ساموئل اولین پرونده ی این باشگاه در فیفا است که با پرداخت 137 هزار دلار به عنوان قسط سوم در تاریخ 15 ژوئن بسته خواهد شد و آبی ها در صورت پرداخت این رقم پرونده ی این بازیکن را مختومه خواهند کرد تا یکی از گران ترین پرونده های این باشگاه به پایان برسد. پرونده ی ساموئل تنها پرونده ی مفتوح استقلالی ها بود که فیفا درباره ی آن حکم صادر کرده بود اما در نهایت مسئولان باشگاه استقلال موفق شدند دو قسط این بازیکن را پرداخت کنند و برای پرداخت قسط سوم نیز زمان زیادی دارند.


پئیچ کروات اما دیگر پرونده ی استقلالی ها است که همچنان در دادگاه CAS در حال رسیدگی است و هنوز حکمی درباره ی آن صادر نشده است. البته با توجه به اظهار نظر مهدی تاج این پرونده با توجه به اینکه هنوز حکمی درباره ی آن صادر نشده برای استقلالی ها دردسر ساز نیست اما آبی ها رقمی نزدیک به 370 هزار دلار به این بازیکن بدهکار هستند ولی امیدوارند تا دادگاه CAS با توجه اینکه پئیچ این باشگاه را ترک کرده، به سود استقلالی ها رای بدهد.


البته استقلالی ها با توجه به شکایت وکیل ایتالیایی این باشگاه در فیفا به دلیل عدم دریافت مطالبات خود پرونده ی جدیدی دارند که مشخص نیست آیا این پرونده نیز برای آبی ها دردسر ساز می شود یا نحوه ی رسیدگی به آن متفاوت است. این وکیل ایتالیایی در ماه های گذشته از سوی باشگاه استقلال برای حل مشکلات این باشگاه استخدام شده بود  اما حالا تبدیل به مشکل جدید آبی ها شده است.

دیدگاه‌ها