کد خبر : 1416128 | 26 اردیبهشت 1396 ساعت 16:16 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

رد پای دو مهاجم در ناکامی ذوب‌آهن

گلزنان برتر ذوب‌آهن و ستاره‌های نقل و انتقالاتی این روزهای این تیم با وجود عملکرد در کل موفق‌شان با ارتکاب به اشتباه در مقاطعی کلیدی ناخواسته نقش پُررنگی در ناکامی این فصل تیم اصفهانی ایفا کردند.

رد پای دو مهاجم در ناکامی ذوب‌آهن 

به گزارش  "ورزش سه" و به نقل از ایمنا، مرتضی تبریزی و جری بنسون به ترتیب با به ثمر رساندن ۱۳ و ۱۲ گل در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بهترین گلزنان ذوب‌آهن در فصل ۹۶-۹۵ بودند. با توجه به عملکرد نسبتاً موفقی که این ۲ بازیکن فصل گذشته در ذوب‌آهن داشتند عجیب نیست که مصادف با ایام نقل و انتقالات نام آنها تقریبا زیاد به گوش برسد.

 

با وجود کارنامه در مجموع مثبت ۲ گلزن برتر ذوب‌آهن اما ردپای واضح آنها در ۲ ناکامی بزرگ تیم اصفهانی به چشم می‌خورد. تبریزی با اخراج بی‌موردش در دقیقه ۷۰ دیدار با تراکتورسازی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی نقش پُررنگی در ناکامی ذوب‌آهن در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها ایفا کرد. جری بنسون هم با چیپ بسیار بدی که در دیدار با العین از هفته پنجم لیگ قهرمانان زد باعث شد تا ذوب‌آهن یک پنالتی حساس را در مقطعی تعیین‌کننده از دست بدهد.

 

به این ترتیب، گلزنان برتر ذوب‌آهن و ستاره‌های نقل و انتقالاتی این روزهای این تیم با وجود عملکرد در مجموع موفق‌شان با ارتکاب به اشتباه در مقاطعی کلیدی نقش پُررنگی در ناکامی این فصل تیم اصفهانی ایفا کردند. گاف‌هایی که یکی منجر به دوری از آسیا و دیگری باعث حذف از لیگ قهرمانان شد.

دیدگاه‌ها