کد خبر : 1416173 | 26 اردیبهشت 1396 ساعت 18:27 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

منشا از توره بهتر است

ناصر محمدخانی: من و پیوس چیز دیگری بودیم

ناصر محمد خانی که از قطر برگشته است و در کنار 2 پسرش در شهر ری اقامت دارد، از هوشمندی و توانایی پسرش در حرفه و کسب و کارش خوشحال است و ادعا دارد که پسرش از خودش زرنگ تر است!

ناصر محمدخانی: من و  پیوس  چیز دیگری بودیم

به گزارش "ورزش سه"، زندگی یک ستاره تاریخ ساز در فوتبال ایران، تحت تاثیر آن ماجرای جنایی قرار گرفت و سالها طول کشید تا ستاره سابق فوتبال ما از عوارض آن ماجرای تلخ خارج شود. با ناصر محمد خانی اینگونه به گفتگو نشسته ایم:

 


پیش بینی من درست در آمد


پرسپولیس لایق قهرمانی بود و قهرمان شد از قهرمانی تیمم خیلی خوشحال بودم، دوست داشتم وقتی بازیکنان جام را بالای سر بردند، من هم در جمع آنها حضور داشته باشم و با آنها جشن قهرمانی به پا  کنم، من اول فصل وقتی مهدی طارمی با روحیه بسیار آسیب دیده از ترکیه آمد، گفتم نگران نیمکت نشینی نباشد و امسال سال بهتری خواهد داشت. دیدید که چنین شد. با خودتان مصاحبه کردم، بروید جستجو کنید و ببینید ...

 

 

ما سالی 17 بازی میکردیم


ناصر محمد خانی درباره نزدیک شدن تعداد گلهای طارمی به او گفت: البته مهدی عزیز و محبوب من است اما بازیکنان حالا در لیگ و حذفی و آسیا سالی نزدیک 50 بازی دارند اما ما در مسابقات تهران بین 10 تا 17بازی داشتیم و در جام حذفی اگر تا ته ماجرا هم میرفتیم بازیهایمان از 10 رد نمیشد ... من سال 60 با زدن 11 گل در 13 بازی آقای گل شدم و سال 62 در 17 بازی 16 تا زدم و باز آقای گل شدم. سال 63 در 6 بازی 8 گل زدم، یادم می آید برابر دریانوردان 4 گل زدم و4-0 بردیم و یک پنالتی  هم به دیرک خورد. بله اگر من 59 گل زده ام به این دلیل است که سرجمع برای پرسپولیس 50 تا بازی کردم و رفتم قطر 4 سال هم آنجا بودم، اگر من آن 4سال را مانده بودم بالای 100 گل برای پرسپولیس میزدم.

 

 

منشا از توره بهتر است


درباره جذب مهاجم خارجی، ناصر محمد خانی منشا را بعد از مهاجمان پرسپولیس بهترین مهاجم لیگ دانسته و می گوید منشا بهترین مهاجم آفریقایی در تاریخ لیگ ماست و من او را از ابراهیم توره هم بسیار بهتر میدانم ،البته اگر از توره اسم میبرم به این دلیل است که توره را بهترین مهاجم آفریقایی و بالاتر از اولروم و سایرین می دانم و اعتقاد دارم منشا بهترین بازیکن خارجی شاغل در کشور ما میشود.

 

 

من و پیوس چیز دیگری بودیم...


در تاریخ فوتبال ما زوج مهاجم خوب زیاد  داشته ایم،  امروز مهدی طارمی و وحید امیری در پرسپولیس عالی کار میکنند و برای تیم ملی هم ای کاش به جای استفاده از یک مهاجم، طارمی و آزمون با هم در خط حمله بازی میکردند و طارمی به جای هافبک کنار در نوک حمله بازی میکرد .
در تاریخ فوتبال ما کلانی و ایرانپاک خیلی خوب بودند و بعد از آنها در بین تیم های قبل از دوران من حسن روشن و غفور جهانی هم عالی بودند. در زمان ما زوج من و فرشاد بسیار زوج خوبی بود و به علت هوش فرشاد من بازی با او را دوست داشتم، بعد از دوران ما هم به نظرم زوج دایی و خداداد هم بهترین زوج بعد از انقلاب بوده هرچند من و فرشاد چیز دیگری بودیم!

 

 

در بازی رفت نیازی به کمال نداریم


کمال مصدوم شده اما نگرانی ندارد، چه اتفاقی افتاده است؟ مگر ما در تهران نیاز به هافبک دفاعی داریم؟ همین حالا بازیکنی مثل مسلمان هم میتواند از عقب تر بازیسازی کند و هم از سایر بازیکنان برای پوشاندن جای خالی کمال میتوان کمک گرفت، به هر حال در بازی رفت باید با طراوت باشیم و با فوتبالی هجومی برنده شویم ...

دیدگاه‌ها