کد خبر : 1416343 | 27 اردیبهشت 1396 ساعت 15:32 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری: همکاری با کولاکوویچ افتخار بزرگی است

مربی تیم ملی والیبال ایران کار با کولاکوویچ را افتخاری برای هر مربی در جهان دانست و گفت: در مدت همکاری با سرمربی تیم ملی والیبال ایران تجربه های بسیار خوبی کسب کرده ام.​​​​​​​

اکبری: همکاری با کولاکوویچ افتخار بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"،  پیمان اکبری بعد دومین دیدار تدارکاتی تیم های ملی والیبال ایران و اسلوونی که سه بر دو به سود ایران به پایان رسید، در گفت و گو با سایت هواداری تیم ملی گفت: در بازی های تدارکاتی فارغ از هر نتیجه ای که به دست می آید، به دنبال شناسائی نقاط ضعف و قوت بازیکنان هستیم.

 

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط فعلی تیم ملی والیبال ایران دو مسابقه تدارکاتی خوبی با تیم ملی اسلوونی داشتیم، گفت: ملی پوشان ایران در مسابقه دوم بهتر از بازی اول بودند و حتی نسبت به دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی مونته نگرو نیز شرایط بهتری از نظر هماهنگی تیمی داشتند.

 

مربی تیم ملی والیبال تاکید کرد: امیدورام با توجه به مهیا بودن شرایط لازم، ملی پوشان نیز روز به روز به هماهنگی بیشتری برسند و از نظر اجرای تاکتیک های تیمی هم شاهد روند رو به رشد آنان باشیم.

 

وی تنها نگرانی فعلی تیم ملی والیبال را احتمال مصدومیت در تمرینات دانست و گفت: تنها موضوعی که برای ما نگران کننده بود آسیب دیدگی آقای غفور بود که ان هم خدا را شکر رو به بهبود است و ما سعی می کنیم فشار زیادی به این بازیکن نیاوریم و کم کم این بازیکن را به تیم تزریق کنیم. خدا را شکربهتر شده و به تمرینات بازگشته است.

 

اکبری با ابراز رضایت از شرایط کلی تیم ملی والیبال تا این مرحله از اردوی برون مرزی گفت: تیم ایران از نظر کلی عملکرد خوبی در این مدت داشته است و روز به روز نیز شرایطش بهتر می شود. هماهنگی بین بازیکنان جلو و عقب تیم ایران در ترکیب های مختلف نیز بهتر شده است. یه نکته فنی خوبی که امروز داشتیم هماهنگی خوب بین دفاع داخل زمین و دفاع عقب زمین است.

 

وی در پاسخ به این پرسش که عملکرد بازیکنان جوان را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: بازیکنان جوان هر چند کم تجربه هستند، اما تمام تلاش خود را برای نقش آفرینی در تیم به عمل می آورند و انگیزه بسیار خوبی نیز برای اثبات توانایی های خود دارند. البته باید نظر نهایی در مورد بازیکنان با آقای کولاکوویچ است و امروز سرمربی تیم ملی از عملکرد همه بازیکنانش راضی بود.

 

مربی تیم ملی والیبال در خصوص کار با ایگور کولاکوویچ گفت: قطعا برای من افتخار بزرگی است که با مربی های بزرگ دنیا مثل آقای کولاکوویچ کار کنم و کار کردن و همکاری با آقای کولاکوویچ به شخصه برای خود من تحربه خوبی است.

 

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه دوستانه و تدارکاتی خود برابر اسلوونی سه بر دو به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها