کد خبر : 1416797 | 30 اردیبهشت 1396 ساعت 13:41 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

به جای مدیران، ما را می‌ترسانند

نانگ: به عمان نمی‌رویم تا آبرویمان حفظ شود!

مهاجم کامرونی تیم استقلال خوزستان اعتقاد دارد مشکل موجود در این تیم اجازه نمی دهد نتیجه خوبی در عمان کسب شود.

نانگ: به عمان نمی‌رویم تا آبرویمان حفظ شود!

آلویز نانگ در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره تهدید بازیکنان استقلال خوزستان برای نرفتن به عمان قبل از دیدار با الهلال عربستان اظهار داشت: «برای من جالب است که مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ به جای اینکه مدیران باشگاه را بترسانند، ما بازیکنان را می ترسانند و می گویند محروم می شویم. آنها باید به مدیران باشگاه ایراد بگیرند که اینقدر بدقولی کردند و به هیچ کدام از حرف هایشان عمل نکردند. همه وعده هایی که داده شده باقی مانده و ما نیز حق داریم. این مسائل در شان یک تیم حرفه ای نیست.»


وی ادامه داد: «من فکر می کنم تیم نباید به عمان برود تا شاید یک تلنگر به مدیران دیگر باشگاه ها باشد و به تعهدات خود عمل کنند. به نظر من مشکل عدم پایبندی به قراردادها یکبار برای همیشه باید در فوتبال ایران از بین برود و اکنون در استقلال خوزستان فرصتی مناسبی است تا این اتفاق رخ بدهد.»


مهاجم استقلال خوزستان همچنین گفت: «من از نفت تهران و تراکتورسازی نیز طلب دارم اما مدیران این باشگاه ها نیز هیچ اقدامی نمی کنند. انگار نه انگار که طلبی وجود دارد. من مجبور شدم از این باشگاه ها شکایت کنم. در نهایت هم آنها مجبور می شوند با جریمه پول را بدهند اما نمی دانم چرا اکنون اقدامی نمی کنند.»


نانگ درباره شرایط تیم عنوان کرد: «واقعا اوضاع تیم ما خوب نیست. الهلال عربستان یکی از قوی ترین تیم های آسیا است و اگر همین الان هم مشکل ما حل شود و به عمان برویم، از حریف عقب هستیم. با این شرایط بهتر است اصلا بازی نکنیم تا آبرویمان حفظ شود.»


وی درباره آینده اش افزود: «من در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشتم. بر این اساس مدیر برنامه هایم با چند باشگاه غیرایرانی مذاکراتی انجام داده اما دوست دارم در ایران به فوتبالم ادامه بدهم. با این حال نمی دانم شرایط چطور می شود.»

دیدگاه‌ها