کد خبر : 1417298 | 01 خرداد 1396 ساعت 14:26 | 66.5K بازدید | 0 دیدگاه

تنها بازیکنی که در پرسپولیس فرصت بازی نیافت

برانکو ایوانکوویچ در فصلی که در حال رسیدن به روزهای پایانی آن است به بیشتر بازیکنان فرصت حضور در ترکیب این تیم را داده و البته حامد آقایی از این جمع بازمانده است.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی کروات سرخپوشان با توجه به قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر این فرصت را یافت تا از تمام پتانسیل روی نیمکت خود سود برده و به آنها فرصت حضور در ترکیب را بدهد.


در این میان دو بازیکن جوان این تیم فرصتی برای خودنمایی به دست نیاوردند تا اکنون در آستانه خروج از جمع این تیم قرار داشته باشند. حامد آقایی، مدافع 19 ساله‌ی اهل اردبیل سرخپوشان یکی از بازیکنانی است که در این فصل فرصت بازی برای این تیم را به دست نیاورد و با توجه به حساسیت دو بازی باقیمانده بعید است برانکو ایوانکوویچ به او امکان تجربه بازی رسمی در ترکیب این تیم را بدهد تا فصل برای این مدافع که سابقه حضور در پاس همدان و شهرداری اردبیل را در کارنامه دارد این چنین به پایان برسد. او البته با توجه به سن کمی که دارد این فرصت را خواهد داشت تا با تجربه حضور در جمع ستاره‌های پرسپولیس روزهای بهتری برای آینده خود ترسیم کند. ابوالفضل درویش وند نیز دیگر بازیکنی است که در این فصل برخلاف دیگر بازیکنان فرصت بازی نیافت و امیدوار به آینده است.

 

1200641

دیدگاه‌ها