کد خبر : 1417448 | 01 خرداد 1396 ساعت 23:50 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

خرمگاه: فرهنگ تماشاگر ایرانی را نشان دادیم

مربی استقلال به دلیل رفتار خوبی که تماشاگران این تیم در دیدار با العین داشتند از آنها تشکر کرد.

خرمگاه: فرهنگ تماشاگر ایرانی را نشان دادیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد خرمگاه بعد از بازی با العین در جمع خبرنگاران گفت: ما نیمی از تیم را نداشتیم ولی با همین داشته‌ها و در روزی که اصلا خوب نبودیم، خدا را شکر برنده بازی شدیم؛ به این موضوع هم واقف هستیم در مسابقه برگشت کار بسیار سختی داریم.


او ادامه داد: در نیمه اول اصلا شرایط خوبی نداشتیم چون دنبال بازی مالکانه بودیم و نفراتی در زمین گذاشتیم که چنین کاری انجام دهیم ولی متاسفانه نتوانستیم؛ در نیمه دوم یک مقدار بهتر شدیم ولی باز هم خوب نبودیم اما خوشبختانه باز هم موفق شدیم برنده شویم و این مهم ترین نکته است.


مربی استقلال درباره بازی برگشت اظهار کرد: یک گل هم یک گل است؛ ما باید از این اندوخته کمی که داریم به نحو احسن استفاده کنیم؛ ان‌شاالله اگر خدا بخواهد در بازی برگشت امید ابراهیمی را خواهیم داشت و امروز پزشک تیم این خبر خوب را داد.


خرمگاه اضافه کرد: جابر انصاری و وریا غفوری را امشب روی نیمکت داشتیم ولی 100 درصد آمادگی را نداشتند اما باز هم خدا را شکر بچه هایی که در زمین بودند خواسته ما را تا حد زیادی انجام دادند.


او درمورد اخراج فرشید اسماعیلی ابراز کرد: باید یاد بگیریم وقتی یک بازیکن از تیم حریف اخراج می کنند، شرایطی را رقم بزنیم تا داور مجاب به تلافی نشود؛ نمی گوییم 100 درصد درست بوده یا غلط ولی همینکه فرشید اسماعیلی حرکتی به سمت داور کرد او را مجاب کرد تا به او کارت قرمز بدهد.


مربی استقلال درباره رفتار تماشاگران در بازی با العین گفت: باید از تماشاگران تشکر کنم که مثل همیشه از تیم حمایت کردند و خیلی از هواداران ممنون هستیم که لیزر و نارنجک پرتاب نکردند؛ آنها فرهنگ تماشاگر ایرانی را نشان دادند و امیدوار هستیم همواره اینگونه تشویق ها را ببینیم؛ فرقی نمی کند استقلال یا پرسپولیس باشد چون تماشاگران باید برابر تیم های خارجی فرهنگ ایرانی را به نمایش بگذارند؛ امروز نوید خوبی بود و امیدوارم برای همه تیم ها این موضوع اتفاق بیافتد و مشکلی نداشته باشیم؛ برای ما خیلی بد است که جریمه شویم و بخاطر دو، سه نفر که لطمه به فوتبال می زنند ضربه بخوریم.


خرمگاه اضافه کرد: دیدیم اول بازی تماشاگران و لیدرهایی که امروز هواداران را رهبری می کردند، هر اتفاقی می افتاد آنها را مدیریت می کردند؛ امروز نشان دادیم می‌توانیم این کار را انجام دهیم و واقعا از تماشاگران به خاطر نوع تشویق‌شان تشکر ویژه ای دارم و اتفاقی هم که نباید می افتاد، نیافتاد و این شرایط فوتبالی‌ای بود که برای همه تیم ها انتظار داریم.

دیدگاه‌ها