کد خبر : 1417456 | 02 خرداد 1396 ساعت 00:01 | 39.4K بازدید | 1 دیدگاه

اخراج بازیکن العین درست بود

چینی: تکل مدافع العین مثل تکل راموس بود

علی چینی مربی استقلال تهران می گوید که بعد از بازی برابر العین باشگاه استقلال به طور رسمی بازیکنان مورد نظر خود را برای فصل نقل و انتقالات اعلام می کند.

چینی: تکل مدافع العین مثل تکل راموس بود

به گزارش "ورزش سه " از میکسدزون ورزشگاه آزادی علی چینی مربی تیم فوتبال استقلال پس از برتری یک بر صفر مقابل العین امارات در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود استقلال توانست فشار بیاورد به ویژه در گل آخر که اثرگذار بود و ما توانستیم به برتری برسیم. العین هم فشار آورد اما استقلال با این هواداران آزادی را برای العین تبدیل به جهنم کرد. استقلال و پرسپولیس با این هواداران آزادی را برای تیم‌های عربی جهنم می‌کند و این تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس کم می‌آورند.


مربی استقلال درباره آخرین وضعیت امید ابراهیمی عنوان کرد: قرار است فردا دکتر نوروزی از او تست بگیرد بعد از آن معلوم می‌شود که می‌تواند بازی کند یا خیر. ما امروز به او بازی ندادیم تا مصدومیتش تشدید نشود.


چینی در مورد اخراج بازیکن حریف نیز اظهار داشت: تکل العین مثل تکل راموس بازیکن رئال بود. درباره محسن کریمی هم اعتقاد دارم موقعیت تک‌به‌تک او آفساید نبود.


وی درباره اخراج فرشید اسماعیلی نیز گفت: اخراج او درست بود اگرچه بازیکن حریف حرفه‌ای‌گری کرد و خودش را زمین انداخت.


علی چینی مربی تیم استقلال درباره نقل‌وانتقالات و اینکه استقلال چرا عقب است، یادآور شد: من در این مورد دخالت نمی‌کنم باشگاه در حال مذاکره با نفرات مدنظر منصوریان است. بازی با العین تمام شود باشگاه به طور رسمی اعلام می‌کند که با چه بازیکنانی صحبت کرده است.

دیدگاه‌ها