کد خبر : 1418533 | 07 خرداد 1396 ساعت 11:43 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

العین با اتوبوس هوادار قرض می‌کند!

باشگاه الوصل امارات برای حضور تماشاگران در ورزشگاه و تشویق العین مقابل استقلال تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، العین امارات بعد از صدرنشینی در گروه C لیگ قهرمانان آسیا هفته گذشته در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف استقلال تهران رفت و در حالی که تا دقایق پایانی به یک تساوی بدون گل ارزشمند خارج از خانه رسیده بود، با اشتباه مدافع خودی روی یک پنالتی بازی را واگذار کرد.


با وجود شکست یک بر صفر در دیدار رفت، اماراتی‌ها امیدوار به صعود العین پر ستاره هستند و به همین منظور برای تقویت روحیه بازیکنان این تیم در بازی فردا شب باشگاه‌هایی همچون الوصل به یاری آنها آمده‌اند.


باشگاه الوصل که در فصل اخیر لیگ امارات دو پله بالاتر از العین در رده دوم قرار گرفت تا صاحب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شود، برای بازی فردا شب نماینده کشورش مقابل استقلال ایران به حمایت از آنها پرداخته و از هواداران درخواست کرده به ورزشگاه بن زائد بیایند تا بتوانند در این مسابقه بزرگ برنده شوند.


بر اساس اعلام توئیتری الوصل، این باشگاه برای حمایت از العین برابر استقلال در دیدار دوشنبه شب، 10 دستگاه اتوبوس برای انتقال تماشاگران اختصاص داده تا به حضور حداکثری هواداران در این استادیوم 42 هزار نفری بن زائد کمک کند.


تماشاگران استقلال در بازی رفت با حمایت بیش از 60 هزار نفری جو مثبتی برای نماینده ایران در استادیوم آزادی به وجود آوردند که در پیروزی لحظه آخری شاگردان منصوریان نقش داشت و حالا زوران مامیچ، سرمربی العین که به تمجید از هواداران ایرانی پرداخته بود امیدوار است با چنین شرایطی در ورزشگاه خانگی به مصاف استقلال برود تا بتوانند شکست دور رفت را جبران کنند.

 

1201853

دیدگاه‌ها