کد خبر : 1418589 | 07 خرداد 1396 ساعت 14:41 | 156.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال و فرصتی برای نمایش شخصیت آسیایی

پیش به سوی ستاره سوم در لیگ قهرمانان

مسابقه استقلال ـ العین حساس ترین بازی روز اول از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

پیش به سوی ستاره سوم در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم عنوان‌دار در سطح فوتبال آسیا در شرایطی به دیدار یکدیگر خواهند رفت که مسابقه رفت با تک گل کاوه رضایی ستاره آبی پوشان به سود میهمان بازی فردا تمام شده و آنها با پیروزی یک بر صفر خانگی فرصت خوبی برای حذف العین دارند. العین نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، مزاحمی دائمی برای تیم‌های ایرانی در سال های گذشته لیگ قهرمانان بوده و با اتکا به ستاره‌های پرتعداد و بازیکنان سطح بالا فردا هم برای پیروزی به زمین می آید اما استقلال با استحکامی که در ماه های گذشته از خود نشان داده شانس اول و دست بالاتر دیدار فرداست. 


در شرایطی که العینی ها به دنبال زمینه سازی برای پر کردن استادیوم بن زاید در بازی فردا هستند، علیرضا منصوریان در مهمترین تجربه بین المللی عمر مربیگری با ارائه یک فوتبال بسته به دیدار حریف خواهد رفت. حریفی که اگرچه در دیدارهای این دو، سه سال مقابل تیم های ایرانی از برتری نسبی در مسابقات برخوردار بوده اما در بازی رفت مقابل استقلال قدرت خلق موقعیت خود را کاملا از دست داده بود و همین مساله شاگردان منصوریان را با برتری روحی مقابل حریف می فرستد. استقلال با جوان ها و باتجربه هایی مثل رحمتی، پادوانی، رابسون، باقری، حسینی، حیدری، کاوه رضایی و ... در ابتدا به دنبال حفظ نتیجه، گل نخوردن و سپس حمله به دروازه حریف است. کاری که کاوه رضایی و وینگرهای سریع استقلال در حمله بازی‌های این فصل آن را به خوبی انجام داده و از پس هر دفاعی برآمده‌اند.
این آخرین بازی استقلال این فصل است که در فضایی سرشار از ناامیدی کار خود را آغاز کرد اما حالا موجی از امیدواری و انرژی مثبت هواداران این تیم را فراگرفته است. آنها امیدوارند منصوریان مثل 2 فصل پیش که ناباورانه در همین مرحله الاهلی قدرتمند عربستان را حذف کرد، از پس العین هم بربیاید. آن مسابقه و حلقه شادی نفتی‌ها و البته حیدرحیدر گفتن بازیکنان خاطره ای است به یادماندنی از تیمی که اگرچه هواداری نداشت اما در آن مسابقه بخصوص صدقافله دل به همراه داشت. 


استارت جدی استقلال برای کسب ستاره سوم آسیایی از فردا آغاز می‌شود. این رقابتی است نفسگیر، حساس و البته خطرناک. برای موفقیت در بازی فردا هوشیاری، شانس و استراتژی پیش برنده و تعیین کننده هستند. بیایید امیدوار باشیم شاهین پیروزی روی شانه ما بنشیند.

دیدگاه‌ها