کد خبر : 1418684 | 07 خرداد 1396 ساعت 19:51 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره های تیم فروشی نیستند؛

همدانی: جذب قنبری به معنی رفتن ابراهیم‌زاده نیست

ستار همدانی مربی تیم گسترش فولاد تبریز می گوید که خرید مهرداد قنبری به هیچ وجه به معنای فروش مسعود ابراهیم زاده نیست.

همدانی: جذب قنبری به معنی رفتن ابراهیم‌زاده نیست

ستار همدانی مربی تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص سیاست این تیم در بازار نقل و انتقالات به "ورزش سه" گفت: ما در نقل و انتقالات با نظر آقاى لوکا و بر اساس نیازهاى تیمى بازیکن جذب مى کنیم. آقاى کمالوند هم براى این تیم زحمت کشیدند. تیم پارسال شرایط خوبى داشته و سیر صعودى داشته؛ ما براى ادامه این روند به دنبال تقویت تیم هستیم.


همدانی در مورد اضافه شدن مهرداد قنبری به تیم و اینکه آیا این خرید با حضور مسعود ابراهیم زاده در پست دفاع چپ ایجاد تداخل نمی کند، ادامه داد: ما قنبرى را برای زوج سازی و تقویت سمت چپ جذب کردیم. قنبرى و ابراهیم زاده زوج خوبى خواهند بود و جذب قنبرى به معناى رفتن ابراهیم زاده نیست.ابراهیم زاده ملى پوش ما است؛  ما امسال هدف بزرگى داریم و با رقابت سالم درون تیمى به هدفمان مى رسیم. ابراهیم زاده و قنبرى هر کدوم توانایى بازى در سه پست را دارند و این نعمت بزرگی برای تیم ما در فصل آینده است.


مربی تیم گسترش فولاد در مورد انتخاب هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه نیز عنوان کرد: آقای نصیرزاده که مدیر توانمندی هستند که در مدت زمان کوتاهی این موضوع را اثبات کردند.


همدانی در ادامه در خصوص ادامه اهداف گسترش فولاد در بازار نقل و انتقالات و بودجه این تیم در بازار نیز اظهار داشت: تیم ما با رقم معقولی برای فصل آینده بسته خواهد شد و با درایت آقای لوکا چند جوان عالی و مستعد را به فوتبال کشور معرفی می کنیم.


بازیکن سابق استقلال در خصوص پیشنهاداتی که برای بازیکنان مطرح تیم وجود دارد، هم گفت: مسعود ابراهیم زاده، داریوش شجاعیان و علیرضا نقى زاده  از تیمهاى دیگه پیشنهاد دارند اما با صلاحدید آقاى لوکا بوناچیچ برای رسیدن به اهدافی که آقای زنوزی مدیرعامل تیم ترسیم کرده اند، تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها