کد خبر : 1418685 | 07 خرداد 1396 ساعت 19:58 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

نسبت به بازی رفت کامل‌تر شده‌ایم

مامیچ: دیدار مقابل استقلال بازی فصل ماست

سرمربی العین در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ماهم تلاش خود را می‌کنیم تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

مامیچ: دیدار مقابل استقلال بازی فصل ماست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال تهران فردا(دوشنبه) ساعت 23:15 در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان العین امارات است.

 

زوران مامیچ، سرمربی کروات العین امارات در نشست خبری این دیدار گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. امیدواریم هواداران در این بازی ما را حمایت کنند.

 

وی افزود: می‌توان بازی با استقلال را «بازی فصل» توصیف کرد. ما دوست داریم در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم. بازی برگشت ما با دیدار رفت کاملا متفاوت است چون تیم ما کامل است و تنها سعید جمعه به خاطر کارت قرمز حضور ندارد. ما الشمرانی، مهاجم عربستانی را در ترکیب تیم نداشتیم. او بازیکنی است که عملکرد خوبی را در این مدت کوتاه داشته است.

 

سرمربی العین در پایان گفت: ما باید در این بازی نمایش خوبی داشته باشیم و تیم برتر زمین باشیم. انتظار داریم که خط حمله ما در این بازی بهتر از بازی رفت عمل کند. دوست دارم بیشترین تعداد هوادار در این بازی بیاید تا به بهترین شکل ممکن از تیمشان حمایت کنند.

 

دیدگاه‌ها