کد خبر : 1418786 | 08 خرداد 1396 ساعت 12:56 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

چه بازیکنی تیر خلاص پرسپولیس را می‌زند؟

ثبت گل برابر لخویا می تواند شانس زیادی به سرخپوشان برای عبور از این مرحله بدهد و اکنون برانکو ایوانکوویچ با توجه به خط تهاجمی قدرتمندش امیدوار به این اتفاق است.

چه بازیکنی تیر خلاص پرسپولیس را می‌زند؟

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و در نهایت مهدی طارمی به عنوان بازیکنانی که قادر به عبور از سد دفاعی حریفان و ثبت گل هستند در ترکیب پرسپولیس حضور دارند. پرسپولیس که با کسب تساوی بدون گل در خانه اکنون شانس برابری مقابل لخویا برای صعود از مرحله یک هشتم نهایی دارد، از امتیاز ثبت گل در خانه حریف برخوردار است که می‌تواند کمک بزرگی به تیم برانکو ایوانکوویچ برای برآورده شدن خواسته‌اش کند.


در صورتی که سرخپوشان موفق به ثبت گل در بازی فردا مقابل لخویا شوند، تنها در صورت شکست از این رقابت‌ها حذف خواهند شد و با توجه به قدرت تدافعی قابل قبول این تیم این مساله کمی دور از ذهن خواهد بود. پرسپولیس در این رقابت‌ها تنها یک بار برابر الریان شکست خورد و تجربه تلخ باخت در دوحه را دارد و مطمئنا این بار آنها با تجربه از آن بازی نمی‌خواهند وداع با آسیا را در زمین حریف شاهد باشند. باید دید قدرت تهاجمی سرخپوشان با استفاده از این عناصر در نهایت خواهد توانست پرسپولیس را به خواسته بزرگ‌شان در این فصل برساند یا خیر.

دیدگاه‌ها