کد خبر : 1418970 | 09 خرداد 1396 ساعت 03:10 | 109K بازدید | 0 دیدگاه

عمر عبدالرحمان بالاتر از طارمی و رضایی؛

یک نیمه برای عموری کافی است، مثل مسی!

مرد سال فوتبال آسیا و ستاره العین با جبران عملکرد بازی رفت، در دیدار برگشت مقابل استقلال نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و تاثیر زیادی در صعود تیم اماراتی ایفا کرد.

یک نیمه برای عموری کافی است، مثل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، هفته قبل همه منتظر هنرنمایی عمر عبدالرحمان در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال تهران بودند اما حضور او در پست غیر تخصصی و همچنین پوشش منطقی بازیکنان استقلال در زمان تصاحب توپ این ستاره اماراتی موجب شد کار خاصی از او دیده نشود و العین با باخت تهران را ترک کند.


اما در بازی برگشت مقابل استقلال داستان متفاوت شد و عمر عبدالرحمان که به پست تخصصی هافبک هجومی بازگشته بود، نشان داد بی‌دلیل از او به‌عنوان مسی آسیا یاد نمی‌کنند و چرا منصوریان به اهمیت مهار شماره 10 العین تاکید داشته است.


عموری در نیمه اول بازی برابر استقلال بارها با پاس‌های دقیق، دریبل و بازی‌سازی که انجام داد موجب آزار خط دفاعی استقلال شد و روی گل اول نیز یک بازیکن را با خود بُرد تا کایو لوکاس بدون مزاحمت دروازه مهدی رحمتی را باز کند؛ علاوه بر آن عمر عبدالرحمان یک شوت تماشایی از زاویه بسته زد که دروازه‌بان استقلال آن را به کرنر فرستاد.

 


نیمه دوم بازی العین و استقلال، نیمه عمر عبدالرحمان بود چراکه این ستاره آسیا در دقیقه 49 کرنر خود را در برگشت و روی ارسال محمد، برادرش بعد از تیرک دوم به خوبی در شرایط نامتعادلی تبدیل به گل کرد تا العین فاصله را 3 برابر کند و نماینده ایران را در آستانه حذف قرار دهد.


عموری در ادامه بازی دست بردار نبود و در دقیقه 60 روی یک حرکت فردی چشم‌نواز با حرکت از میانه زمین و دریبل مدافع پیش روی خود، با ضربه پای چپ دقیق به گوشه دروازه رحمتی، نتیجه را 5 بر صفر کرد و دومین گل خود را به ثمر رساند تا با این عملکرد و شب درخشانی که پشت سر گذاشت بهترین بازیکن زمین هم لقب بگیرد و خوشحالی زایدالوصفی کند.


دو گل برابر استقلال، تعداد گل‌های مرد سال 2016 فوتبال آسیا را به عدد 7 رساند تا با این تعداد، نام عمر عبدالرحمان بالاتر از مهدی طارمی و کاوه رضایی مهاجمان ایرانی 6 گله، در صدر جدول برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا دیده شود.

 

 

 


 

عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها