کد خبر : 1419052 | 09 خرداد 1396 ساعت 15:09 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت پر مهره‌ای که به کار منصوریان نیامد(عکس)

سرمربی استقلال در کنار ترکیب بدی که در دیدار برابر العین در زمین مسابقه گذاشت تعویض های خوبی نیز نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیدار برابر العین بازیکنان خوب و آماده ای روی نیمکت داشت اما تعویض های بد منصوریان باعث شد تا نیمکت آماده ی استقلال کمک حال این تیم نباشد.


جابر انصاری اولین بازیکن تعویضی استقلال بود که جانشین هافبک دفاعی مصدوم آبی ها شد و طبیعی بود که نتواند انتظارات کادرفنی را در زمین مسابقه بر آورده کند و در امر دفاعی کمکی به استقلالی ها انجام دهد. محسن کریمی دیگر بازیکن تعویضی استقلالی ها بود که در نیمه اول به میدان آمد و در نیمه دوم نمایش بهتری از انصاری داشت اما حضور او نیز در ضد حملات کمکی به استقلالی ها نکرد.


مجتبی حق دوست شاید بهترین تعویض منصوریان در این بازی بود. هافبک جوان آبی ها بعد از حضور در زمین توانست کمک زیادی به استقلال برای حفظ توپ کند و بعد از حضور او بود که استقلال اندکی توانست در زمین صاحب توپ شود اما این بازیکن نیز بسیار دیر به ترکیب استقلال اضافه شد تا حضور دیر هنگام او نیز دیگر اشتباه منصوریان بود.


یکی دیگر از ابهامات نیمکت استقلال حضور نورافکن بود؛ منصوریان در نشست خبری گفت که قصد داشته تا از این بازیکن در صورت نیاز استفاده کند اما در پایان بازی مشخص نشد چرا بعد از مصدومیت باقری این بازیکن را به میدان نفرستاد تا حداقل شاید این هافبک جوان در نتیجه بازی تغییر ایجاد کند.


منصوریان در این بازی نه تنها ترکیب اولیه اشتباهی را برای دیدار برابر العین انتخاب کرد، بلکه در تعویض های خود نیز بسیار بد عمل کرد تا حتی نیمکت پر مهره ی او نیز کمکی برای آبی ها نباشد.


عکس امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها