کد خبر : 1419239 | 10 خرداد 1396 ساعت 10:57 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

اژدری زاده: رتبه های بالای جدول را می خواهیم

پورموسوی هفته آینده با فولاد استارت می‌زند

به دنبال توافق مسئولان باشگاه فولاد خوزستان با سید سیروس پورموسوی برای هدایت بزرگسالان فولاد، تمرینات این تیم به زودی آغاز می شود.

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی طی هفته  آینده کار خود را به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان آغاز می کند و مسئولان باشگاه فولاد نیز درصدد هستند تا با توجه به سیاست های کلان باشگاه فولاد خوزستان، تیمی با ترکیب بازیکنان باتجربه و جوان را روانه هفدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر کنند.


بر اساس اعلام مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، هیئت مدیره این باشگاه با موضوع آماده سازی تیم فولاد خوزستان برای حضوری قدرتمند در لیگ هفدهم تشکیل جلسه داده است و بر این اساس در روزهای آینده ضمن معرفی سایر اعضای کادر فنی تیم، نسبت به جذب بازیکنان درخواستی آقای پورموسوی و همچنین برگزاری اردوی آماده سازی تیم اقدام خواهد شد.


علیرضا اژدری زاده در خصوص اهداف ترسیم شده برای تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: هدف باشگاه فولاد خوزستان در درجه اول ارائه بازى های زیبا و هجومى و قرارگرفتن در رتبه های بالاى جدول که درشان فوتبال خوزستان باشد، است. همچنین اخلاق گرایی و استفاده از بازیکنان باکیفیتِ پرورش یافته باشگاه فولاد خوزستان از دیگر اولویت های این باشگاه در لیگ هفدهم می باشد.

 

1202444

دیدگاه‌ها