کد خبر : 1419379 | 10 خرداد 1396 ساعت 18:16 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

برای درخشش به سابریسا آمدم

بنگستون: باید به خانواده ام نزدیک می شدم

مهاجم هندوراسی و سابق تیم های پرسپولیس و ذوب آهن مهمترین دلیل جدایی خود از لیگ ایران را نزدیک شدن به خانواده دانست، بنگستون می گوید: همسرم باردار بود و باید در کنار آنها باشم.

بنگستون: باید به خانواده ام نزدیک می شدم

به گزارش "ورزش سه"، جری بنگستون، مهاجم سابق تیم های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان پس از خروج از ایران و پیوستن به تیم جدید خود یعنی سابریسا کاستاریکا گفت: مهمترین دلیل جدایی من از لیگ ایران خانواده ام بودند، آنها از من خواسته بودند به هندوراس نزدیک شوم و با توجه به این موضوع و اینکه همسرم باردار است تصمیم گرفتم در کنار آنها حضور پیدا کنم.


مهاجم تیم ملی هندوراس ادامه داد: اینکه کاستاریکا همسایه هندوراس است در انتخاب من بسیار تاثیرگذار بود، این انتخاب و حضور در کاستاریکا به من کمک زیادی خواهد کرد چرا که به خانواده ام نزدیک خواهم بود و این موضوع برای من اهمیت زیادی دارد. نزدیک شدن به خانواده ام باعث می شود تا با خیال راحت به درخشش فکر کنم، من یک مهاجم هستم و برای گلزنی به تیم جدیدم آمده ام و آماده ام با همه بازیکنان رقابت کنم.


او درباره تیم جدید و شرایط خود در این تیم گفت: سابریسا تیمی بزرگ در آمریکای مرکزی است و من خیلی خوشحالم که این شانس را دارم و می توانم برای این تیم به میدان بروم، حضور در سابریسا فرصت تازه ای برای من است تا بتوانم یک بار دیگر خود را به اثبات برسانم، امیدوارم همه چیز به نفع من پیش برود و بتوانم لیاقت خود را نشان دهم.

دیدگاه‌ها