کد خبر : 1419443 | 11 خرداد 1396 ساعت 10:24 | 104.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس آتش به جان تیم قطری انداخت

شکست لخویا برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا رسانه‌های قطری به شدت از سرمربی و بازیکنان لخویا انتقاد کنند و خواستار تغییرات گسترده در این تیم شوند.

پرسپولیس آتش به جان تیم قطری انداخت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پرسپولیس دست به کار بزرگی زد و توانست در قطر تیم مدعی و پرستاره لخویا را شکست دهد و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.


لخویا در فصل جاری بسیار تیم باکیفیت و خوبی نشان داد. این تیم بازیکنان خارجی سرشناسی در ترکیب خود داشت و با اقتدار توانست قهرمانی در لیگ ستارگان قطر را به دست آورد و رسانه‌های قطری انتظار داشتند که با جمال بلماضی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.


با وجود آن که کنفدراسیون فوتبال آسیا هواداران پرسپولیس را محروم کرد و شرایط را به سود لخویا تغییر داد اما عملکرد خوب شاگردان برانکو در قطر باعث شد تا لخویا پرستاره و مدعی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.
حذف زود هنگام تیم متمول قطری رسانه‌های این کشور و البته مدیران کم صبر قطری را عصبی کرده و جمال بلماضی را در آستانه اخراج قرار داده است. رسانه های قطری به انتقاد تند از سرمربی لخویا پرداختند و او را دلیل اصلی شکست برابر پرسپولیس معرفی کردند.


مربی که توانست در مرحله گروهی بهترین نتایج را به دست آورد و در لیگ ستارگان قطر فصل را بدون شکست خانگی پشت سر گذارد و با اقتدار جام را بالای سر برد مورد انتقاد تند رسانه‌ها قرار گرفت و به احتمال خیلی زیاد از هدایت این تیم قطری اخراج خواهد شد.


پرسپولیس با پیروزی که برابر لخویا به دست آورد رسانه‌های قطری را با این سوال مواجه کرد که چرا بهترین تیم قطر با وجود هزینه کردن زیاد برای جذب بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماند؟ آن‌ها بار دیگر به این نتیجه رسیدند که ستاره‌های بزرگی که در تیم‌های باشگاهی و ملی این کشور بازی می‌کنند تنها به درد لیگ می‌خوردند و نمی توانند در بازی‌های بین‌المللی بدرخشند و چه بسا این باعث شود تا تغییراتی اساسی در فوتبال قطر به وجود آید.


شکست تیم ملی فوتبال قطر برابر ایران و ناکامی الریان و لخویا برابر پرسپولیس باعث شده تا انتقادها از بازیکنان قطری بالا گیرد و رسانه‌ها بیش از گذشته تیغ انتقاد خود را به سمت بازیکنان خارجی بگیرند.

دیدگاه‌ها