کد خبر : 1419452 | 11 خرداد 1396 ساعت 11:47 | 133.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای خصومت آمیز مدیر العین علیه رسانه‌های ایران

غنیم مبارک الحاجری، رئیس باشگاه العین مدعی شد که رفتار رسانه ها و بازیکنان ایران پس از باخت 6-1 استقلال، پرافتخارترین تیم ایران در آسیا، نشان ازغیرحرفه ای بودن آنها دارد.

ادعای خصومت آمیز مدیر العین علیه رسانه‌های ایران  

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم العین و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که العین موفق شد با نتیجه 6-1 بر استقلال غلبه کند. پس از انتشار ویدیوهایی در رختکن العین و رفتار و صحبت های ناپسند بازیکنان این تیم درباره رقیب، واکنش های بسیاری در شبکه های اجتماعی و از سوی رسانه ها برعلیه العین مطرح شد. این واکنش ها باعث عصبانیت شدید حریف اماراتی شده و رئیس باشگاه در مصاحبه ای به شدت از رفتار رسانه های ایرانی و هواداران استقلال انتقاد کرد و تاکید کرد که تیمش مانند مردها حرفش را در زمین می زند!


او در مصاحبه با سایت رسمی  باشگاه  گفت:" چالشی که تیم العین در بازی رفت با آن روبرو بود، سبک بازی ناجوانمردانه حریف بود. چنین رفتارهایی در چنین سطحی غیرقابل قبول هستند و با فوتبال مدرن در تضادند. العین با پایبندی به بازی جوانمردانه حریف را در زمین محو کرد.


او همچنین به انتقاد از رسانه ها و روزنامه های ایران به خاطر گزارش ها و تیترهای تندشان پرداخت و گفت که تیمش برتری خود را مقابل حریف در زمین نشان داد، نه با اتکا به کلمات و تیترهایی که در صفحات اول رسانه های ایرانی، قبل و پس از بازی مشاهده شد.


" فوتبال محلی برای نشان دادن فرهنگ، تمدن و ارزش هاست اما برای بعضی ها محلی برای خشونت و نژادپرستی شده است. اما رفتاری که در ایران با ما شد، با روح ورزش و آنچه در لوگوی AFC آمده (یک آسیا، یک هدف) مغایرت دارد."


ادعای الحاجری درحالی مطرح می شود که او هیچ توضیحی درباره رفتار تحریک آمیز بازیکنان خود در جشن برد نکرده است. بازیکنانی مثل کایو، عبدالرحمن و شمرانی که بلاشک کارشان مغایر با روح فوتبال و عکس العمل های پس از پیروزی است. شخص غانم الهاجری نیز در این گفت و گو از کلمات زشت و غیر معمول استفاده کرده که مطابق با نزاکت یک رییس باشگاه نیست.

دیدگاه‌ها