کد خبر : 1419784 | 13 خرداد 1396 ساعت 14:30 | 140.8K بازدید | 0 دیدگاه

چیکو فلورس قربانی بزرگ حذف لخویا

دیپورت عامل صعود پرسپولیس از قطر

سران باشگاه تازه تاسیس الدحیل در اولین اقدام پس از وداع تلخ با لیگ قهرمانان آسیا عامل صعود پرسپولیس را از فهرست نفرات جدید خود کنار گذاشتند.

دیپورت عامل صعود پرسپولیس از قطر

به گزارش "ورزش سه"، شکست برابر پرسپولیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا پرونده فعالیت های باشگاه لخویا با تلخی برای همیشه بسته شود چون بنا به تصمیم سران فوتبال قطر این باشگاه بعد از ادغام با الجیش از این پس با نام الدحیل در رقابت های لیگ ستارگان فعالیت خواهد کرد.


وداع از آسیا در شرایطی رقم خورد که گل به خودی چیکو فلورس در بازی برگشت با پرسپولیس پرونده حضور این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان را بست تا الدحیل برای تجربه رقابت های آسیایی تا فصل آینده منتظر باشد. گل به خودی که برای مدافع اسپانیایی دردسرهای زیادی به ارمغان داشت و در نهایت باعث شد تا باشگاه تازه تاسیس الدحیل قید تمدید قرارداد این مدافع گران قیمت را بزند و حکم به اخراج او از خاک قطر بدهد.


چیکو فلورس که جزو مهره های سرشناس و گران قیمت لخویا بود با توجه به انتقاداتی که در هفته گذشته پیرامون گل به خودی مقابل پرسپولیس برعلیه خود می دید در مذاکرات با سران باشگاه الدحیل به بن بست خورد تا چمدان های خود برای بازگشت به اسپانیا را ببندد.باشگاه الدحیل بلافاصله بعد از قطع همکاری با این مدافع اسپانیایی زمینه برای توافق با مدافع برزیلی باشگاه الجیش را فراهم کرد تا مشکلی از این بابت نداشته باشد.

 

1202954


مدافع اسپانیایی در تمام سال هایی که پیراهن لخویا را برتن داشت یکی از بهترین مهره های خارجی این باشگاه بود تا جایی که فصل قبل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در جدال حساس با ذوب آهن با یک تکل به موقع در دقایق پایانی بازی مانع گلزنی کاوه رضایی برای ذوبی ها شد تا این تیم به عنوان صدرنشین صعود کند و ذوب آهن به عنوان تیم دوم به العین فینالیست همین فصل آسیا بخورد و از گردونه رقابت ها حذف شود.


چیکو فلورس در بازی رفت با پرسپولیس در ورزشگاه ازادی هم بهترین بازیکن لخویا رد ساختار تدافعی بود تا این تیم با یک امتیاز ارزشمند به دوحه بازگردد. این بازیکن باتجربه که توانایی های زیادی در بازی با سر دارد علاوه بر نمایش خوب در دفاع در مواقع هجوم به عنوان برگ برنده لخویا عمل می کرد درست مثل دقایقی که این تیم قطری برای فرار از شکست برابر پرسپولیس روی هر ارسالی در محوطه جریمه سرخپوشان دیده می شد اما با وجود تمام این عملکردها مالکان باشگاه الدحیل برای فصل جدید قید تمدید قرارداد او را زدند تا چیکو به خانه خود بازگردد.

دیدگاه‌ها