کد خبر : 1420261 | 16 خرداد 1396 ساعت 11:33 | 54.5K بازدید | 1 دیدگاه

شرط جالب باشگاه برزیلی برای صدور رضایتنامه

استقلال رابسون را سه ساله و قطعی می‌خواهد

باشگاه استقلال این بار باید برای دراختیار داشتن مدافع برزیلی رضایتنامه دائمی او را از باشگاه باهیا دریافت کند.

استقلال رابسون را سه ساله و قطعی می‌خواهد 

به گزارش "ورزش سه"، رابسون جان واریو مدافع برزیلی به عنوان یکی از بهترین مهره های تدافعی استقلال در فصل گذشته این بار هم در فهرست بازیکنان مد نظر منصوریان برای فصل آتی قرار گرفت اما مشکل بزرگ در راه حفظ این بازیکن دریافت رضایتنامه قطعی او از باشگاه باهیا بود که دردسرهای زیادی برای استقلالی ها رقم زده است.


با توجه به این که طبق قوانین حرفه ای استقلال نمی تواند برای دو فصل متوالی از یک بازیکن خارجی به صورت قرضی در ترکیب خود بهره ببرد مسئولان این باشگاه از مدت ها قبل با هماهنگی واسطه ایرانی مذاکرات با باشگاه باهیا را آغاز کردند تا بلکه رضایتنامه دائمی رابسون را دریافت کنند اما شرط عجیب باشگاه برزیلی تقریبا مذاکرات را به بن بست کشاند.


باشگاه باهیا در پاسخ به آخرین بسته پیشنهادی نماینده استقلال برای دریافت رضایتنامه رابسون اعلام کرد تنها در صورتی حاضر به ادامه مذاکره در خصوص فروش این بازیکن است که مابقی مطالبات این بازیکن و باشگاه باهیا پرداخت و تسویه حساب کامل انجام شود. رابسون که از قرارداد 200 هزار دلاری فصل گذشته تنها 110 هزار دلار دریافتی داشته با طلب 90 هزار دلاری ایران را به مقصد کشورش ترک کرد و همین امر باعث شد تا باهیا برای ادامه مذاکرات خواستار تسویه حساب کامل در گام نخست شود.


علیرضا منصوریان که روی حضور ادامه دار رابسون 24 ساله در ترکیب تیم تاکید دارد از باشگاه خواست با از پیش رو برداشتن موانع موجود زمینه امضای قرارداد سه ساله و دائمی را با این بازیکن فراهم کند اما واسطه برزیلی که خوب می داند تنها 6 ماه از قرارداد مدافع برزیلی با باشگاه باهیا باقی مانده فرصت را غنیمت شمرده و در پی بالا بردن مبلغ رضایتنامه و پورسانت بیشتر از این انتقال است از همین رو تا امروز هنوز مذاکرات به نتیجه نرسیده و مشخص نیست این روند در نهایت به کجا ختم خواهد شد گرچه تمایل خود رابسون برای حضور در ایران می تواند گره های کور این داستان را باز کند.


با این وجود امروز باشگاه استقلال از طریق واسطه ایرانی آخرین درخواست و بسته پیشنهادی برای خرید دائمی و سه ساله رابسون جان واریو را به برزیل ارسال کرد تا وضعیت نهایی مدافع برزیلی تا چند روز دیگر مشخص شود. بازیکنی که گفته می شود استقلالی ها حاضر هستند علاوه بر پرداخت رقم 200 هزار دلاری برای رضایتنامه دائمی با او قراردادی به ارزش بالای یک میلیارد تومان برای هر فصل ببندند و تا یکی دو فصل دیگر زمینه ترانسفر او به باشگاه های اروپایی را فراهم کنند.

دیدگاه‌ها