کد خبر : 1420598 | 17 خرداد 1396 ساعت 21:10 | 93.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت شاگرد سابق پورموسوی به خوزستان؛

رحیم زهیوی فردا فولادی می‌شود

مهاجم سابق استقلال خوزستان برای حضور در فولاد با مسؤولان این باشگاه به توافق نهایی رسیده و فردا قرارداد خود را امضاء می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"،  رحیم زهیوی بعد از قهرمانی همراه استقلال خوزستان در فصل 95-94 ، لیگ شانزدهم را نیز با این تیم آغاز کرد و با زدن 6 گل و دادن 4 پاس گل نمایش درخشانی از خود بر جای گذاشت تا با این عملکرد مورد توجه تیم‌های زیادی قرار بگیرد و در نهایت از جمع شاگردان سید سیروس پورموسوی جدا شود.


این بازیکن در نیم‌فصل دوم به الشحانیه قطر رفت ولی با وجود مصدومیت‌های پیاپی و حضور کم تعداد در مسابقات 4 گل در لیگ ستارگان به ثمر رساند اما در نهایت به دلیل سقوط این تیم، تصمیم به بازگشت به لیگ برتر ایران گرفت.


زهیوی که چندین پیشنهاد لیگ برتری خوب را پیش روی خود داشت در نهایت تصمیم گرفت به تیم استان خود برگردد و برای فولاد خوزستان به میدان برود.


زهیوی با انتشار پیامی در اینستاگرام خود نوشته است: «به رفتن اندیشیدم؛ ولی قدرت جدایی از کسانی که دوست‌شان داشتم را پیدا نکردم و شاید اصلی‌ترین دلیلش مردم استانم بودند که من، خود را فرزند کوچک آنها می‌دانم و دوست دارم فوتبالم را درخوزستان ادامه دهم؛ هر چند پیشنهاداتی از اکثر تیم‌ها و با رقم‌های بالاتر دارم اما ترجیح میدم در کنار خانواده‌ام، دوستان و همشهری‌هایم افتخار دیگری برای استانم کسب کنم. به امید روزهای خوب برای مردم خوزستان.»


توافق نهایی میان زهیوی با مسؤولان باشگاه فولاد خوزستان به انجام رسیده و فردا پنج‌شنبه قرارداد بین آنها امضاء می‌شود تا این بازیکن برای دومین سال پیاپی شاگرد سیروس پورموسوی شود.

دیدگاه‌ها