کد خبر : 1420688 | 18 خرداد 1396 ساعت 13:40 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

چینی:

بازیکنان حاضر نبودند با زمانی سر یک میز بنشینند

مربی استقلال به شدت از دست اظهارنظرهای عجیب عضو هیئت مدیره این باشگاه ناراحت است.

بازیکنان حاضر نبودند با زمانی سر یک میز بنشینند

علی چینی در مورد حمله روزهای اخیر حسن زمانی به علیرضا منصوریان می گوید: این آقا کاری کرده است که در تیم آرامش نباشد. من یک سوال دارم و آن هم این است که آقای زمانی چه کاری برای استقلال انجام  داده است که می گوید مشکلات مالی را برطرف کرده است.


او ادامه داد: تا جایی که من یادم هست فقط آقای افتخاری، توفیقی و علیرضا منصوریان بودند که دنبال گرفتن پول از اسپانسر بودند و من یادم نیست این آقا کاری برای حل مشکلات مالی استقلال انجام  داده باشد. 


مربی استقلال در مورد اینکه زمانی گفته علیرضا منصوریان برای مربیگری در استقلال کوچک است هم می گوید: آقای زمانی با چه کارنامه ای می گویید علیرضا منصوریان کوچک است؟ علی آقا لژیونر این فوتبال بوده است، برای تیم ملی بازی کرده، سرمربی نفت تهران و تیم امید بوده است. لابد کارنامه این آقا بهتر از منصوریان است که چنین صحبت هایی در مورد او می کند.


وی افزود: این آقا کاری کرده بود که زمانی که بازیکنان در دبی مشغول صرف شام بودند وقتی او می آمد همه می رفتند چون هیچ کس دوست نداشت با زمانی روبرو شود. بازیکنان ما زمانی که این آقا به رختکن می آمد زیر دوش می رفتند و من فکر می کنم این موضوع به خاطر کارهایی بود که علیه استقلال انجام داده اند.


چینی ادامه داد: ایشان گفته اند که مربیگری شغل چندم آقای منصوریان است. ما هم می گوییم شما به جز مجلس چند کار دیگر دارید. شما مربی را می شناسید که کاری جز مربیگری نداشته باشد؟ ما به طور قطع می توانیم مشاغل مختلف ایشان را اعلام کنیم.


مربی استقلال در پایان گفت: در مورد آقایانی هم که منتظرند ما نتیجه نگیریم و علیه تیم مصاحبه کنند هم باید بگویم که آدرس را اشتباه آمده اند و ما تا وقتی باشیم با تمام وجود برای موفقیت استقلال تلاش می کنیم.

دیدگاه‌ها