کد خبر : 1421023 | 20 خرداد 1396 ساعت 13:15 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

آشنایی با 4 ازبک نام‌آشنا برابر ایران

ازبکستان در حالی روز دوشنبه برابر ایران قرار خواهد گرفت که 4 بازیکن نام‌آشنا در ترکیب این تیم حضور دارند.

آشنایی با 4 ازبک نام‌آشنا برابر ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ازبکستان روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی و در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 میهمان تیم ملی کشورمان خواهد بود.


در ترکیب تیم ازبکستان که قرار است راهی ایران شود چند چهره به چشم می‌خورد که برای فوتبالدوستان ایرانی آشنا است.

 


الکساندر لوبانوف؛ بازگشت به آزادی برای گلر ناکام


دروازه‌بان پرسپولیس در لیگ پانزدهم که فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و در نهایت از این تیم جدا شد تا رادوشوویچ جای او را بگیرد. لوبانوف 8 بار برای پرسپولیس به میدان رفت  و تنها در یک بازی دروازه خود را بسته نگه داشت.

 

 

1089648

 


فوزیل موسایف؛ سپاهانی سابق علیه شاگردان کی‌روش


هافبک دفاعی ازبکستانی در نیم فصل 93-94 به ایران آمد و با سپاهان قرارداد بست و در 13 بازی برای این تیم به میدان رفت. موسایف در پایان فصل موفق شد با این تیم اصفهانی به قهرمانی لیگ برتر برسد. موسایف یک فصل دیگر هم در سپاهان بازی کرد و سپس به نسف قارشی ازبکستان پیوست.

 

 

1204133

 


سرور چپاروف؛ مغز متفکر ازبکستان یک استقلالی است


کاپیتان تیم ملی ازبکستان نیم فصل گذشته به دعوت استقلال به ایران آمد تا با این تیم قرارداد ببندد ولی محرومیت این باشگاه از سوی فیفا مانع از همکاری شد. چپاروف ولی ایران را ترک نکرد و بلیتش از تهران به مقصد اصفهان بود تا یک نیم فصل در سپاهان بازی کند.


بحث قرارداد داخلی او با استقلال و اینکه بازیکن این تیم است همچنان مطرح است و به احتمال زیاد فصل آینده در جمع شاگردان منصوریان حضور خواهد داشت.

 

 

1192901

 


جلال‌الدین مارشاریپوف؛ گزینه گران‌قیمت منصوریان مقابل ایران


هافبک جوان ازبکستان که به صورت قرضی از پاختاکور به لوکوموتیو پیوسته است از گزینه‌های مورد نظر منصوریان برای استقلال است و با وجود اینکه گفته می‌شود قیمت بالایی دارد ولی مذاکرات مثبتی برای آمدن به تهران داشته است و احتمال اینکه او را فصل آینده در لباس استقلال ببینیم زیاد است.

 

 

1204132

دیدگاه‌ها