کد خبر : 1421035 | 20 خرداد 1396 ساعت 14:02 | 120.1K بازدید | 10 دیدگاه

معادله سبز قباها حل شد

امیر قلعه‌نویی روی نیمکت ذوب‌آهن نشست

امیر قلعه نویی با نظر هیات مدیره باشگاه ذوب آهن به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن انتخاب شد تا پس از مجتبی حسینی وی سکان هدایت این تیم را برعهده بگیرد. ​​​​​​​

امیر قلعه‌نویی روی نیمکت ذوب‌آهن نشست 

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهنی ها پس از بلاتکلیفی روزهای اخیر بالاخره سرمربی خود را انتخاب کردند و بدین ترتیب سکان هدایت این تیم را تحویل امیر قلعه نویی دادند، دقایقی پیش قلعه نویی با امضای قراردادی یک ساله رسما به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن انتخاب شد و هدایت سبزپوشان اصفهانی را در لیگ هفدهم بر عهده گرفت.

 

1204141

 

قلعه نویی که پس از جدایی از استقلالی ها در یک فصل و نیم اخیر روی نیمکت تراکتورسازان نشسته بود پس از پایان بازی های لیگ شانزدهم از این تیم جدا شد و پس از مدتی سکوت، امروز سرمربیگری ذوبی ها را پذیرفت تا سبزقباها پیش از آغاز رسمی فصل نقل و انتقالات وضعیت هدایت خود را به نتیجه برسانند. 

 

امیر قلعه نویی پیش از این نیز در اصفهان مشغول به کار بوده و به هدایت سپاهانی ها پرداخت، مربی 53 ساله فوتبال ایران در مدت زمان حضور خود در جمع اصفهانی ها دو بار موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شد. 

 

1204142

 

او به غیر از تیم سپاهان، سه بار نیز با استقلالی ها به قهرمانی فوتبال ایران رسیده و تا اکنون با پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر به عنوان پرافتخارترین مربی فوتبال ایران محسوب می شود. 

 

استقلال تهران، استقلال اهواز، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز، مس کرمان و ملوان بندرانزلی(در دو بازی) تیم هایی بودند که قلعه نویی در لیگ برتر روی نیمکت آنها نشست، ضمن اینکه وی در جام ملت های آسیا 2007 نیز سرمربی تیم ملی ایران محسوب می شد.

دیدگاه‌ها