کد خبر : 1421041 | 20 خرداد 1396 ساعت 14:32 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

در سایپا یکبار اعتراض کردم 10 میلیون جریمه شدم؛

رضایی: سپیدرود نباید مثل ماشین‌سازی شود

غلامرضا رضایی بازیکن جدید سپیدرود می گوید که برای پیوستن به سپیدرود مستقیما با علی نظرمحمدی و حسین کعبی صحبت کرده و در مجموع همه چیز مثبت بوده است.

رضایی: سپیدرود نباید مثل ماشین‌سازی شود

غلامرضا رضایی بازیکن فصل گذشته سایپا که به تازگی به سپیدرود ملحق شده در مورد انتخاب این تیم به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من برای انتخاب سپیدرود مستقیم با سرمربی تیم صحبت کردم. از آنجایی که تیم سایپا منتفی شده بود و در لیست آقای دایی هم نبودم، به بقیه پیشنهاداتم فکر کردم و صحبت هایی که با آقای نظرمحمدی هم داشتیم خیلی مثبت بود. ضمن اینکه مردم شهر رشت مردم مهمان نواز و فوتبال فهمی هستند. همچنین سپیدرود قدیمی ترین تیم شمال کشور است و سال ها منتظر بودند به لیگ برتر بیایند.


بازیکن جدید سپیدرود ادامه می دهد: با حسین کعبی هم در این مورد صحبت کردم. حسین آقا بازیکن با تجربه ای است که نظرش خیلی برایم مهم بود. خدا را شکر همه چیز مثبت بود و فقط و فقط برای شرایط فوتبالی به اینجا آمدم. شنیده ها هم حاکی از این است که مسئولان شهر رشت در تلاش برای حمایت از تیم هستند. چون کار بزرگی انجام شده و امیدواریم با حمایت مسئولان بتوانیم نماینده خوبی برای رشت باشیم و من هم بتوانم تمام تلاشم را بکنم.


بازیکن فصل گذشته سایپا در پاسخ به سوالی که سال گذشته همراه با نارنجی پوشان فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و چقدر امیدوار است که با حضور در تیم سپیدرود بار دیگر پتانسیل واقعی خود را نشان دهد، عنوان کرد: از لحاظ فوتبالی من فصل گذشته تنها در 2 یا 3 بازی نتوانستم بازی کنم. سال های گذشته در سایپا و نفت نیز سال های خوبی از نظر تعداد گلزنی داشتم و فقط فصل قبل بود که کم گل زدم.


رضایی در ادامه با انتقاد از عدم پرداخت مطالبات در باشگاه سایپا بیان کرد: وقتی تیم نتیجه نمی گیرد همه بازیکنان را می بینند ولی کسی سایر موارد را در نظر نمی گیرد.من همین حالا پس از دو فصل بازی در تیم سایپا 90 درصد از این تیم طلب دارم. این خوب چه سودی برای من دارد؟ پارسال هجمه سنگینی روی بازیکنان بود ولی با این حال ما یک بار هم مصاحبه نکردیم و بگوییم که مسئولان تیم به قول هایی که دادند عمل نکردند. سایپا بچه های خوبی دارد و من هم به آنها اضافه شدم. من فقط یکبار در سایپا اعتراض کردم و پایان فصل 10 میلیون جریمه شدم. باز من چیزی نگفتم چون در خانواده معمولا این اتفاقات رخ می دهد و ما هم یک خانواده بودیم. حسین آقا هم همانطور که می دانید آدم صبوری است و زیاد حرف نمی زند ولی ما در تیم مشکل لباس داشتیم. از ما که گذشت ولی امیدوارم در سال های آینده این مشکلات در تیم ریشه دار سایپا حل شود. البته قراردادها هم آنچنانی نبوده و فقط 2،3 نفر قرارداد خوب داشتند و فکر نمی کنم پرداخت مطالبات سخت باشد. به هر حال فقط نباید بدی ها را دید؛ من دو سال خوب را در سایپا پشت سر گذاشتم و از مسئولان تیم تشکر می کنم. شاید خیلی از مسئولان از این مشکلات خبر نداشته باشند ولی ما فصل گذشته شرایط سختی را تجربه کردیم. 


بازیکن سابق پرسپولیس با ابراز خوشحالی از پیوستن به سپیدرود گفت: وقتی با آقای نظر محمدی صحبت کردم متوجه شدم که فقط به فوتبال فکر می کنند و این چیزی است که من دوست دارم. من هم دنبال پول نبودم ولی امیدوارم تیم در سال آینده حمایت شود و مشکلات مالی گریبان تیم را نگیرد.


رضایی در ادامه با اشاره به قدمت سپیدرود اظهار داشت: من یادم می آید بچه که بودیم تیم سپیدرود به شیراز می آمد ولی بعد از آن دیگر اسمی از این تیم نشنیدم. امسال مهم ترین سال برای سپیدرود است و این تیم باید در سال اول حفظ شود و مطمئنم در سال های آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد. تیم ماشین سازی هم بعد از مدت ها به لیگ برتر آمد ولی نتوانست بماند و به خاطر همین حمایت از تیم در سال اول اهمیت زیادی دارد.


رضایی که سابقه بازی در تیم پرطرفدار پرسپولیس را دارد در مورد اضافه شدن به تیم سپیدرود که یک تیم پرطرفدار دیگر کشور است، خاطرنشان کرد: اتفاقا یکی از گزینه هایی که مورد نظرم بود هواداران پرشور این تیم هستند. سال های زیادی برای بازی به رشت آمدیم و می دانم هواداران رشتی خیلی خوب فوتبال را می فهمند. این خیلی مهم است که هواداران بازیکنان را درک کنند و حتی من سال قبل شنیدم در مقطعی که تیم هم نتیجه نمی گرفت هواداران از تیم حمایت کامل می کردند و امیدوارم سال خوبی را در مجموع رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها