کد خبر : 1421103 | 20 خرداد 1396 ساعت 18:33 | 300.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیاست آبی ها در استخدام جوان ها چیست؟

چهارمین جوان استقلال نیز قرارداد می‌بندد

سرمربی استقلال با حضور پرتعداد بازیکنان جوان در این تیم باید سیاست مشخصی را برای تربیت این بازیکنان انتخاب کند.

چهارمین جوان استقلال نیز قرارداد می‌بندد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قائدی، فردین نجفی و حسین حیدری سه بازیکنی هستند که در اولین تحرکات نقل و انتقالاتی استقلال به این تیم اضافه شدند. آبی های تهرانی قائدی را به عنوان ستاره لیگ دسته یک، نجفی را به عنوان کاپیتان تیم امیدهای استقلال و حیدری را از یکی از تیم های لیگ آسیا ویژن جذب کردند تا منصوریان نشان دهد همچنان به دنبال جوانگرایی در استقلال است.


سرمربی آبی ها البته همچنان به دنبال جذب بازیکن جوان است و به زودی باز هم از تیم ملی ایران حاضر در مسابقات جام جهانی ستاره جذب خواهد کرد تا لیست بازیکنان جوان خود را تکمیل کند. ابوالفضل رزاق پور چهارمین جوان استقلال است که منصوریان خواستار جذب اوست و این بازیکن که فصل گذشته پیراهن نساجی را بر تن می کرد به زودی به عنوان چهارمین خرید منصوریان معرفی می شود. رزاق پور جوان مدافع چپ است و با حضور در استقلال باید با یک جوان شمالی دیگر یعنی میلاد زکی پور برای رسیدن به ترکیب اصلی استقلالی ها رقابت کند.

 

1204188


با این وجود اما هنوز مشخص نیست که منصوریان برای تربیت این تعداد ستاره ی جوان چه برنامه ای دارد و چه سیاستی را اتخاذ کرده است. بسیاری از باشگاه های بزرگ دنیا مانند چلسی با جذب بازیکنان پرتعداد جوان آنها را به تیم های متوسط قرض می دهند تا این بازیکنان فرصت زیادی برای حضور در زمین مسابقه داشته باشند و سپس این بازیکنان به تیم اصلی چلسی باز می گردند تا نسل جدید این تیم ساخته شود.


یکی دیگر از سیاست های منصوریان می تواند سبکی باشد که در بارسلونا مورد استفاده قرار می گیرد. آبی و اناری ها بازیکنان اصلی خود مانند مسی، اینیستا، ژاوی، پویول، بوسکتس، والدس، سرخی روبرتو و غیره را آهسته و به تدریج به تیم اصلی اضافه کردند و این بازیکنان این شانس را داشتند تا دوران تکامل خود را در بارسلونا سپری کنند. البته لازمه ی این موضوع حضور یک تیم ب قدرتمند است تا بازیکنان در هفته هایی که شانس حضور در ترکیب تیم بزرگسالان را ندارند، در مسابقات این تیم حاضر شوند.

 

 


علیرضا منصوریان می تواند یکی از این دو گزینه را برای فصل آینده استقلال انتخاب کند؛ جوانان استقلال می توانند امیدوار باشند تا در کنار بزرگان این تیم پیش فصل را سپری کنند و در ادامه ی فصل نیز مانند حسینی، نورافکن، حق دوست و زکی پور فرصت هایی برای حضور در زمین مسابقه نصیب آنها شود و یا به عنوان بازیکن قرضی راهی دیگر تیم های شوند تا در فصول آینده با تجربه ای بیشتر به استقلال بازگردند.

دیدگاه‌ها