کد خبر : 1421125 | 20 خرداد 1396 ساعت 20:15 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

عالمی: ثبات در استقلال تصمیم درستی بود

پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید آبی ها با عبور از گذشته باید برای فصل آینده برنامه ریزی کنند.

عالمی: ثبات در استقلال تصمیم درستی بود

به گزارش "ورزش سه"از سایت باشگاه استقلال، ایمان عالمی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ی شرایط این تیم برای لیگ هفدهم، گفت:استقلال مانند همه تیم ها باید رو به جلو نگاه کنند. باید نفرات مناسب جذب شود تا استقلال بتواند آینده ی خوبی پیش روی تیم داشته باشد و نتیجه مناسب کسب کند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال درباره ثبات در این باشگاه می گوید: ثبات در مدیریت و سرمربی که با تصمیم وزیر ورزش اتفاق افتاد، می تواند به استقلال کمک کند. با این ثابت می توان گام های بلند برای استقلال برداشت. سرمربی و مدیران استقلال حالا زمان دارند تا کارهای بهتری انجام بدهند و مطمئنا ادامه ی حضور این افراد، بسیار خوب است و می توان در آینده بسیاری از ناکامی ها جبران شود.

او ادامه داد: موضوع انتخاب بازیکن در فصل نقل و انتقالات نیز بسیار مهم است و نباید تنها به دنبال اسامی بزرگ بودیم. استقلال به طور مثال بازیکنی مانند قائدی را جذب کرد که بازیکن بسیار خوبی است و من به واسطه حضور در لیگ یک به خوبی او را می شناسم. اگر به این بازیکن میدان داده شود، او می تواند در ورزشگاه آزادی غوغا کند. انتخاب چنین بازیکنانی برای استقلال تصمیم بسیار درستی از سوی کادرفنی و مدیران استقلال است و امیدوارم این روند داشته باشد.

عالمی در پایان درباره مشکلات مالی استقلالی ها و برطرف شدن آن در پایان فصل، افزود: در گذشته مشکلات مالی زیاد بود و ما هنوز از گذشته طلب داریم اما من خوشحال هستم که مطالبات توسط آقای افتخاری پرداخت شد. همه برای استقلال زحمت کشیدند و باید دستمزد خود را دریافت می کردند که کردند. خوشحالیم که این اتفاقات از طریق آقای افتخاری رخ داد و امیدواریم در سال آینده نیز با توجه به هماهنگی که میان منصوریان و افتخاری وجود دارد، کارهای بزرگی برای استقلال انجام شود. هواداران این تیم را عاشقانه دوست دارند و زمانیکه همه خوب عمل کنند، نتایح خوبی کسب می شود که این نتایج باعث خوشحالی مردم می شود.

دیدگاه‌ها