کد خبر : 1421223 | 21 خرداد 1396 ساعت 12:27 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمید استیلی، گزینه اصلی هدایت نفت تهران

سرمربی سابق پرسپولیس گزینه اصلی هدایت تیم نفت تهران در لیگ هفدهم است.

حمید استیلی، گزینه اصلی هدایت نفت تهران

به گزارش "ورزش‌سه"، باشگاه نفت تهران بعد از قهرمانی در جام حذفی درگیر برخی مسائل مدیریتی شد و حواشی برای این تیم به وجود آمد. حتی شایعه تغییر مالکیت نیز مطرح بود اما در جلسه اخیری که در وزارت نفت برگزار شد، هیات موسس باشگاه نفت رای به اعطای مالکیت باشگاه به طور کامل به شرکت بهنام پیشرو دادند. از این رو این شرکت فعالیت های اجرایی خود را برای حضور در لیگ هفدهم از سر گرفت و حالا در اولین اقدام قرار است سرمربی جدید این باشگاه معرفی شود.


درباره سرمربی نفت تهران گفته می‌شد علی کریمی گزینه نهایی این باشگاه است اما پس از چند روز عنوان شد جادوگر فوتبال ایران تمایلی برای قبول این پست ندارد. از این رو در دو سه روز گذشته نفتی ها گزینه های زیادی را مورد بررسی قرار دادند و از میان آنها به حمید استیلی رسیده اند. 


سرمربی سابق پرسپولیس که در راه آهن نیز مدتی کار کرد، حالا گزینه نهایی نفت تهران برای هدایت این باشگاه است. در این راستا روز گذشته استیلی با مدیران نفت تهران صحبت هایی را انجام داد و به توافقات اولیه نیز دست پیدا کرد. با شرایط موجود اگر مشکل خاصی پیش نیاید، طی یکی، دو روز آینده استیلی رسما به عنوان سرمربی نفت تهران معرفی می شود.

دیدگاه‌ها