کد خبر : 1421349 | 21 خرداد 1396 ساعت 20:08 | 290.1K بازدید | 0 دیدگاه

با قرارداد دوساله

شایان مصلح به پرسپولیس پیوست

مدافع فصل گذشته سپیدرود، بعد از مذاکره با مسوولان پرسپولیس با قراردادی دوساله به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد.

شایان مصلح به پرسپولیس پیوست

به گزارش "ورزش سه"، مدافع چپ فصل گذشته سپیدرود که طی روزهای اخیر شایعات زیادی را حول خود در نقل و انتقالات می دید، بعد از توافق با مسوولان پرسپولیس قرارداد دوساله‌اش را با این تیم به امضا رساند.

 

مصلح که بعد از پایان لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر به همراه سپیدرود به دنبال حضور در تهران بود تا بتواند از حضور در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقدمات موفقیت خود در فصل پیش رو را فراهم کند، طبق توافق با مسوولان این تیم در فصل آینده با پیراهن قرمز پرسپولیس به بازی خواهد پرداخت.

 

 

بازیکن شمالی و تازه وارد پرسپولیس که دوستی نزدیکی با محمد انصاری، مدافع ملی پوش سرخپوشان دارد، طی روزهای اخیر بارها با اعلام مشاوره از این بازیکن از تمایل خود برای حضور در جمع پرسپولیس خبر داده بود.


با حضور شایان مصلح در پرسپولیس، این تیم با جذب شجاع خلیل زاده، گادوین منشا و سیامک نعمتی خریدهای خود در نقل و انتقالات را به چهار بازیکن رساند.


نکته جالب توجه اینکه با حضور این بازیکن، خط دفاعی این تیم را بازیکنان شمالی تشکیل خواهند داد؛ سیدجلال حسینی در قلب دفاعی، صادق محرمی در سمت راست و شایان مصلح در سمت چپ.

دیدگاه‌ها