کد خبر : 1421556 | 22 خرداد 1396 ساعت 17:43 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

تماشای دیدار عراق-ژاپن در اکباتان رایگان شد

تماشای دیدار ژاپن و عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی که در اکباتان برگزار خواهد شد، از سوی فدراسیون فوتبال عراق رایگان اعلام شد.

تماشای دیدار عراق-ژاپن در اکباتان رایگان شد

به گزارش "ورزش سه"، روز سه شنبه هفته جاری تیم فوتبال عراق میزبانی تیم ملی ژاپن را در کشور ایران بر عهده دارد. عراقی ها به دلیل شرایط خاص این کشور امکان میزبانی در بازی های خانگی را ندارند و از همین رو ایران را به عنوان میزبان خود انتخاب کردند.


عراقی ها در بازی های قبلی خود که برابر تایلند و استرالیا برگزار شد، چیزی بین 1000 تا 3000 هزار هوادار عراقی را به عنوان حامی در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) همراه خود می دیدند. آنها تماشای دیدار برابر ژاپن را رایگان اعلام کرده اند تا هواداران بیشتری این دیدار را از نزدیک مشاهده کنند.


در حال حاضر در گروه دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی آسیا تیم های ژاپن و استرالیا 16 امتیازی هستند و عراق با 4 امتیاز رتبه پنجم گروه را در اختیار دارد. عراق عملا برای صعود به جام جهانی شانسی ندارد و تنها برای دفاع از حیثیت فوتبالی خود برابر ژاپنی قرار خواهد گرفت که در صورت پیروزی می تواند در پایان هفته هشتم مقدماتی جام جهانی با سه امتیاز اختلاف نسبت به استرالیا و عربستان صدرنشین گروه دوم آسیا شود و شانس بالایی برای صعود در این گروه داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها