کد خبر : 1421678 | 22 خرداد 1396 ساعت 23:46 | 81.3K بازدید | 4 دیدگاه

شجاعی: شاید دو ملی‌پوش را به یونان ببرم

مسعود شجاعی می گوید خیلی در زدن پنالتی مطمئن بودم اما خب شاید چون خیلی مطمئن بودم که گل می‌ شود خراب شد. ​​​​​​​

شجاعی: شاید دو ملی‌پوش را به یونان ببرم

به گزارش"ورزش سه"، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی در بازی با ازبکستان درباره صعود به جام جهانی روسیه گفت: فکر می‌ کنم شاید یک سری اتفاقات بهتری در آینده بیفتد و ما بتوانیم بازی های دوستانه، اردوهای بیشتری داشته باشیم و امیدوارم امکاناتی در شأن و شخصیت تیم‌ملی‌ برای ایران در نظر گرفته شود چراکه ما 5 سال است جز بهترین تیم های آسیا هستیم و اگر شما به تیم هایی مثل قطر یا امارات با توجه به رنکینگشان در آسیا نگاهی بیاندازید آن هم با امکاناتی که در اختیار تیم های ملی شان قرار می‌ دهند متوجه تفاوتشان با ایران خواهید شد. از همین روست که آنها در بازی هایشان با آرامش به میدان می‌ روند.


وی در ادامه افزود: داستان پیشنهاد تیم یونانی از ژانویه بوده و نیم فصل آنجا می‌ شد اما باشگاه اجازه پیوستنم را نداد چون شرایط تیمم هم خوب بود و باید بازی ها را می‌ بردیم تا در پلی آف می‌ ماندیم. تیمم راضی به جدایی ام نشدند. اما دلایل پیوستنم به پانیونیوس یکی حضور کریم  انصاری‌فرد بود و دیگری مربی این تیم بود که متاسفانه مربی تیم رفت و کریم  انصاری‌فرد هم نیم فصل از این تیم جدا شد، دوست داشتم بروم اما تیم خودم هم دوست داشتم و ماندم و خدا را شکر همه چیز هم عالی پیش رفت و یکی از بهترین سال های ورزشی ام را پشت سر گذاشتم. امیدوارم در سال جدید بهترین تصمیمم را بگیرم و یکی، دو پیشنهاد دارم که مدیربرنامه ام مشغول مذاکره با آنهاست. شاید یکی، دو بازیکن از تیم‌ملی‌ ایران به پانیونیوس ببرم که اگر از نظر نفری قوی شویم می‌ توانیم در یورولیگ نتایج خوبی بگیرم. شاید تصمیم بگیرم در پانیونیوس بمانم.

 

شجاعی همچنین درباره غافل گیر کردن کی روش در کنفرانس مطبوعاتی گفت: این رسم بود البته چند تا از بچه ها پیشنهاد این حرکت را دادند و از من پرسیدند  انصاری‌فرد، دژاگه و حاج صفی که این کار را انجام بدهند. آقای کی‌روش خوشحال هستند و این هیجانات بچه ها بود که این حرکت را انجام دادیم.


بازیکن ایرانی تیم پانیونیوس نیز گفت: ما اکنون شخصیت و ثباتی طی این چند ساله پیدا کردیم که همه این ها به دلیل تلاش و کار زیاد بود و فکر  نمی‌ کنم مهره در تیم‌ملی‌ تاثیرگذار باشد بلکه فقط تلاش تیمی مهم است. ما شاید در هر پست بازیکنان مختلفی داشته باشیم اما هر یک از آنها در هر بازی وظایف خودشان را انجام می‌ دهند.

 

وی همچنین درباره پنالتی از دست رفته افزود: امیدوارم در بازی بعدی بتوانم این اشتباه را جبران کنم. خیلی در زدن پنالتی مطمئن بودم اما خب شاید چون خیلی مطمئن بودم که گل می‌ شود خراب شد.

دیدگاه‌ها