کد خبر : 1421698 | 23 خرداد 1396 ساعت 01:28 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

قوچان‌نژاد: اکنون وقت خوشحالی است

قوچان نژاد می گوید اکنون وقت خوشحالی است و بهتر است مسائل دیگر را یک هفته بعد دنبال کنند.​​​​​​​

قوچان‌نژاد: اکنون وقت خوشحالی است

به گزارش"ورزش سه"، رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی پس از صعود به جام جهانی در جمع خبرنگاران گفت: انشالله بتوانیم همین طور روند خوبمان را ادامه دهیم. 2 بازی دیگر مانده تا رقابت های مقدماتی جام‌جهانی به پایان برسد به جز آن یکسال دیگر تا رقابت های جام‌جهانی زمان داریم ابتدا باید بتوانیم این دو بازی را با نتایج خوب به پایان برسانیم و بعدش دیگر خدا بزرگ است. 


بازیکن مشهدی تیم ملی فوتبال ایران افزود: ما نباید با صعودمان به جام‌جهانی خیلی زود به رقابت های جام‌جهانی فکر کنیم آن هم با توجه به دو رقابت دیگر ایران در مقدماتی. دوست داریم این بردها ادامه دار باشد و بتوانیم تیم‌ملی‌ را با رکورد راهی جام‌جهانی کنیم. 


 قوچان نژاد درباره بازی دوستانه با تیم ملی روسیه نیز گفت: نمی‌ دانم از آقای کی‌روش سوال کنید و اگر این صحبت را انجام دادند قطعا درست است دیگر. بگذارید ابتدا خوشحالی کنیم بعد یک هفته دیگر این سوال را بپرسید.


وی درباره فصل بعد فوتبالی خود نیز افزود: اینکه سال آینده در هیرنفین بمانم یا نه دست خداست، سال گذشته سال خوبی داشتم و خوب کار کردم، پیشنهاد بیاید باید فکر کنیم اما حالا باید صبر کرد و بعد دید چه می‌ شود. 


مهاجم تیم ملی در انتها نیز افزود: درخواستمان از مسئولان فدراسیون این است که بیشتر از ما حمایت شود وقتی تیمی مثل ایران دو بار متوالی به جام  جهانی صعود کند نیاز به حمایت دارد و واقعا باید از لحاظ مالی، امکانات و همه چیز به تیم‌ملی‌ کمک شود. کار آسانی نیست که دو بار پشت سر هم به جام‌جهانی صعود کردن و بهترین آسیا بودن. این ها چیزهای الکی نیست. ما 8 بازی انجام دادیم و هنوز گلی دریافت نکردیم و امیدوارم این ها همه حمایت شود.

دیدگاه‌ها