کد خبر : 1421988 | 24 خرداد 1396 ساعت 13:31 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترابیان: با ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها حضور می‌یابیم

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت در مسابقات قهرمانی آسیا با رعایت سیاست فدراسیون و با استفاده از بازیکنان جوان درکنار با تجربه‌ها حضور می‌یابیم.

ترابیان: با ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها حضور می‌یابیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: سیاست فدراسیون فوتبال در این دوره همانند دوره قبل، در این است که بدنه اصلی تیم ملی با بازیکنان امید در مسابقات المپیک آسیایی حفظ شود. 

 

عباس ترابیان گفت: امروز صبح ما جلسه‌ای در دفتر هاشمی ریاست ملی کمیته ملی المپیک برگزار و در مورد برگزاری و برنامه‌ریزی‌های مسابقات داخل سالن که هر 4 سال یکبار  در ترکمنستان برگزار می‌شود مورد بحث بررسی قرار گرفت.

 

وی در ادامه گفت: این دوره از مسابقات از ۲۵ شهریور تا ۶ مهرماه در  عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار می‌شود، و قرار شد که تیم ملی فوتسال و همچنین بانوان ما در این مسابقات شرکت کنند.

 

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: سیاست فدراسیون فوتبال در این دوره همانند دورهای قبل  حفظ بدنه اصلی تیم ملی از بازیکنان امید است. قرار شد که ما هم در این مسابقات با بازیکنان امید شرکت کنیم.  همچنین در کنار جوانان، از چند بازیکن  با تجربه نیز  استفاده می کنیم. قطعا حضور بازیکن با تجربه ب باعث انگیزه بیشتر جوانتر‌ها می‌شود. و امیدوارم تیم ملی با عملکردی خوب، قهرمانی دوره گذشته خود را تکرار کند.

 

 

دیدگاه‌ها