کد خبر : 1422146 | 25 خرداد 1396 ساعت 09:46 | 117.5K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی کاوه؛ پاتک نقل و انتقالاتی به حمله استقلال

در روزی که هواداران استقلال به آینده ی این تیم برای لیگ هفدهم خوش بین شدند بهترین بازیکن این تیم به شکل عجیبی از آنها جدا شد.

جدایی کاوه؛ پاتک نقل و انتقالاتی به حمله استقلال

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کاوه رضایی از استقلال مطمئنا مهم ترین اتفاق نقل و انتقالاتی آبی پوشان بود. استقلالی ها بهترین بازیکن خود را در روزی از دست دادند که سجاد شهباززاده استقلالی شد و منصوریان خبر از جذب داریوش شجاعیان و پژمان منتظری داد.


خبرهای منصوریان و قرارداد سجاد شهباززاده هر چند تا اندازه زیادی عطش هواداران این تیم را سیراب کرده بود اما حالا جدایی کاوه باعث شده تا باز هم استقلالی ها از عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات انتقاد کنند و باز هم مدیران این تیم انتقادات زیادی را تحمل کنند. مدیران استقلال مطمئنا در روزهای آینده باز هم باید انتقادات بیشتری را با مشخص شدن زوایای این جدایی تحمل کنند و البته باید دید چه واکنشی نسبت به اتفاقات عجیب روز چهارشنبه این باشگاه خواهند داشت.


سرمربی و مدیران استقلال البته این شانس را دارند تا با تمدید قرارداد ابراهیمی، نورافکن، حسینی و غیره و جذب چند بازیکن نامدار مانند شجاعیان باز هم ورق را به سمت خود برگردانند اما مطمئا از دست رفتن بهترین بازیکن فصل گذشته ی آبی ها برای منصوریانی که بارها اعلام کرده بود رضایی در این تیم خواهد ماند، ضربه ای جبران ناپذیر در آغاز راه لیگ هفدهم است.

دیدگاه‌ها