کد خبر : 1422528 | 27 خرداد 1396 ساعت 16:16 | 111.4K بازدید | 1 دیدگاه

استقلال تا منتظری؛ فاصله‌ای به اندازه جباری

علاقه‌ی منتظری به بازگشت همزمان با جباری باعث شده تا حضور او در استقلال با وقفه رو به رو شود.

استقلال تا منتظری؛ فاصله‌ای به اندازه جباری

به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری گزینه ی اصلی خط دفاع برای منصوریان است اما این بازیکن هنوز قرارداد خود را با استقلالی ها به امضا نرسانده است. در حالیکه انتظار می رفت با توجه به بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران منتظری خیلی زود بعد از پایان اردوی تیم ملی با استقلال به توافق برسد و به جمع شاگردان منصوریان اضافه شود اما این اتفاق با گذشت 5 روز از بازی تیم ملی رخ نداده و منصوریان در گفت و گوی ظهر شنبه خود اعلام کرد که این بازیکن تا روز سه شنبه با آبی ها توافق خواهد کرد تا لیگ هفدهم بعد از 3 فصل غیبت لیگ را با تیم منصوریان آغاز کند.


منتظری با توجه به حضور در اردوی تیم ملی مشتریان زیادی در میان تیم های داخلی دارد اما این بازیکن در گذشته صراحتا از علاقه ی خود برای بازگشت به استقلال صحبت کرده و به همین دلیل استقلال به عنوان تنها مقصد احتمالی او برای لیگ هفدهم معرفی می شود و دیگر تیم ها حسابی روی این بازیکن باز نکرده اند. با این وجود اما این مدافع خوزستانی هنوز با آبی ها قرارداد امضا نکرده تا این وقفه فعلا یک هفته ای، ابهام بزرگ آبی ها در فصل نقل و انتقالات باشد.


اصرار منتظری به بازگشت همزمان با جباری به استقلال یکی از دلایل اصلی این وقفه است. منصوریان با توجه به سلایقی که دارد علاقه ای برای جذب جباری ندارد و قصد ندارد یکی از سهمیه های لیست خود را با بازیکنی پر کند که شانس زیادی در طول فصل برای بازی ندارد. قیمت بالای جباری و البته رفتارهای منحصر به فرد او عواملی است که باعث شده منصوریان برای حفظ یکدستی استقلال در فصل آینده چشم روی این بازیکن ببندد.


منتظری البته به نظر می رسد حاضر نیست سرنوشت خود را به سرنوشت جباری رقم بزند و بعد از مشخص شدن حضور شجاعیان و شروع تمرینات آبی ها، در نهایت با چشم پوشی بر مواضع قبلی قرارداد با استقلال را امضا کند تا باز هم پیراهن این تیم را بر تن کند.

دیدگاه‌ها