کد خبر : 1422613 | 28 خرداد 1396 ساعت 01:54 | 205.2K بازدید | 7 دیدگاه

مالک گسترش فولاد خبر داد:

شجاعیان امروز استقلالی می‌شود

با اعلام مالک باشگاه گسترش فولاد انتقال داریوش شجاعیان به استقلال قطعی است؛ زنوزی همچنین از دلیل پرسپولیسی نشدن این ستاره پرده برداشت.

شجاعیان امروز استقلالی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، از یکی دو روز پیش بحث توافق دو باشگاه گسترش فولاد و استقلال بر سر انتقال داریوش شجاعیان داغ شده است. با اعلام مسئولان دو باشگاه قرار بر این شد تا روز یکشنبه توافق نهایی صورت بگیرد و قرارداد شجاعیان با استقلال امضا شود. حالا اما قبل از جلسه سرنوشت ساز مدیران استقلال و گسترش فولاد مالک آبی پوشان تبریزی انتقال شجاعیان به جمع شاگردان منصوریان را قطعی می داند.


محمدرضا زنوزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره توافق با استقلال عنوان کرد: «استقلال از روزهای گذشته فعالانه پیگیر جذب داریوش شجاعیان بود؛ مسئولان این باشگاه نامه کتبی زدند، مذاکره کردند، رقم پیشنهاد دادند و در نهایت توافق حاصل شد. مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد و امروز به احتمال فراوان قرارداد امضا می شود وشجاعیان پیراهن استقلال را برتن می کند.»


برای خیلی ها این سوال پیش آمده که چرا پرسپولیس در جذب شجاعیان ناکام ماند؛ مالک گسترش فولاد اینطور به پرسش مذکور پاسخ می دهد: «پرسپولیسی ها با نصیرزاده مدیرعامل باشگاه مذاکره کردند اما این اتفاق به صورت رسمی نبود؛ به عبارت بهتر پرسپولیسی ها نامه کتبی برای جذب شجاعیان ارائه ندادند و ما نیز وقتی این شرایط و اصرار استقلالی ها را دیدیم، با آبی پوشان پایتخت توافق کردیم.»

 

1205501


زنوزی درباره درآمدزایی خوبی که گسترش فولاد از فروش بازیکن انجام داد، تاکید کرد: «ما امسال از طریق فروش بازیکن در آمد خوبی داشتیم.این موضوع یک حرکت تازه در فوتبال ایران است که باید جا بیفتد. در فوتبالی که بازیکنان غالبا با قیمت صفر جابه جا می شوند و سودی به باشگاه ها نمی رسد، گسترش فولاد به عنوان یک باشگاه خصوصی بخشی از هزینه های خود را از طریق فروش بازیکن تامین کرده است. این کسب درآمد می تواند در آینده بیشتر به باشگاهداری خصوصی در ایران کمک کند.»


با توجه به صحبت های مالک گسترش فولاد و رضایت او به استقلالی شدن شجاعیان، احتمالا تا پایان روزکاری یکشنبه قرارداد شجاعیان با استقلال امضا می شود و این بازیکن رسما شاگرد علیرضا منصوریان در لیگ هفدهم خواهد شد.

دیدگاه‌ها