کد خبر : 1422650 | 28 خرداد 1396 ساعت 11:23 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

نصرآزادانی: تکرار عنوان قهرمانی جهان کار سختی است

مربی تیم ملی تکواندو گفت: مسابقات جهانی میدان سختی است، اما تکرار عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها دور از دسترس نیست.

نصرآزادانی: تکرار عنوان قهرمانی جهان کار سختی است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نصرآزادانی در گفت‌وگو با تسنیم درباره حضور ملی‌پوشان کشورمان در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: میدان جهانی بسیار سخت و تکرار قهرمانی در این میدان کار دشواری است، اما ناامید نیستیم و بر این باوریم که موفقیت در کره‌جنوبی دور از دسترس نیست.

 

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را در چهار ماه اخیر پشت‌سر گذاشتیم و بچه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی در اردوها بودند و واقعاً فعالیت‌های طاقت‌فرسایی را تجربه کردند. تورنمنت برون‌مرزی خوبی هم داشتیم و در کنار این موضوعات رقابت‌های انتخابی بازی‌های کشورهای اسلامی و دانشجویان نیز کمک کرد تا نفرات مبارزاتی داشته باشند و به این ترتیب آماده‌تر شوند.

 

مربی تیم ملی تکواندو عنوان کرد: تمام تلاش‌مان این است که به موفقیت تیمی خوبی در کره جنوبی برسیم و قطعاً در صورتی که ملی‌پوشان بتوانند به آرامش روحی لازم در روز مسابقه برسند، مطمئن باشید نتیجه خوبی در این دوره از مسابقات جهانی نیز رقم می‌خورد. تکواندوکاران بارها و بارها فیلم عملکرد حریفان‌شان را مرور کردند و همه چیز آماده است که با هوشیاری به بهترین نتایج دست پیدا کنند.

 

نصرآزادانی گفت: اساسا مسابقات جهانی و المپیک شرایط متفاوتی نسبت به دیگر رویدادها دارند، اما سعی کردیم تجربه‌ای که نفرات برای حضور در رقابت‌ها را دارند، در طول این مدت به آنها انتقال دهیم. هر چند برخی از ملی‌پوشان برای اولین مرتبه است که در میدان جهانی روی شیاپ‌چانگ می‌روند، اما به آن معنا کم‌تجربه نیستند و مسابقات قاره‌ای یا دیگر تورنمنت‌های برون‌مرزی را دیده‌اند.

دیدگاه‌ها